Twiiliight

Alla inlägg under juni 2011

Av Twiiliight - 7 juni 2011 12:39

Här är den officiella poster och 25 nya Breaking Dawn still bilder från Breaking Dawn part 1 officiella trailern som kom ut denna veckan! :D 


Älskar bilderna!!



                                                     


Här är en närmare titt på  Bella och Edwards bröllopsinbjudan !! :) 

   

Av Twiiliight - 7 juni 2011 12:14

Heejheej alla :)


Jag har lite tid så tänkte göra två inlägg idag...bloggen är som sagt på en paus men jag känner att jag måste bara lägga upp dessa bilderna och videorna :D


Här är bilder och klipp på Twilight Saga på MTV Movie Awards 2011! 
Twilight Saga skådespelarna och Eclipse vann 5 priser sammanlagt.

Kristen och Robert  vann Best Kiss

Robert vann Best Male Performance

Robert, Bryce och Xavier vann Best Fight

Kristen vann Best Female Performance

Eclipse vann Best Movie 


Ett stort grattis, ännu ett år med massvis med vinster :D 

Detta är tredje året i sträck som Kristen och Robert vinner Best Kiss :D


Jag skulle också vilja säga grattis till Nikki Reed som har förlovat sig med American Idol deltagare Paul McDonald :)

Ett stort grattis önskar Twiiliight :)


        

                   




Här är två bilder, en på Nikki och Paul och en på hennes förlovningsring :)




Klipp från under kvällen av MTV Movie Awards 2011


  


Tags: Movie News


Tags: Movie News





Tags: Movie News




Av Twiiliight - 6 juni 2011 13:32

Heejheej alla :)

Jag har ju tagit en paus från bloggen men så fort jag hörde att den nya Breaking Dawn  Part 1 officiella trailern har kommit ut var jag bara tvungen att se den och sedan lägga upp den här på bloggen!


Den är helt fantastisk!!! Jag fick värsta rysningen när jag såg den.

Breaking Dawn är min favorit bok så jag längtar verkligen tills den 18 November!


Här kommer trailern: 



Kommentera gärna om vad ni tyckte om den :D

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards