Twiiliight

Alla inlägg under november 2009

Av Twiiliight - 30 november 2009 21:48

Heej alla, eftersom jag somnade medan jag plugga, tänkte jag plugga lite till på svenskan, och sen ska jag sova, en early night :)


Hoppas att alla har haft det bra idag :)


Ha det bra kram Twiiliight



Minne:

En intervju med Robert Pattinson, om hur han kraschade en porche..:D





Av Twiiliight - 30 november 2009 21:06

Heejheej alla,


Nu är det Chris Weitz, regissörens av New Moon, att ha sin dag idag. Det är nämnligens hans födelsedag. Ett stort Grattis till dig. Jag tänkte skriva, hoppas att alla dina önskningar uppfylls men jag tror att det redan har gjort...en STOR succe av New Moon.


GRATTIS CHRIS WEITZ!!


 








Av Twiiliight - 30 november 2009 20:40

Heejheej alla, nu har jag pluggat, men jag somnade (två gånger), ja, jag hatar att plugga och speciellt på svenska. Jag har prov i svenska på torsdag. Så jag får väl läsa om svenska en gång till och tvinga mig själv vara vaken.


Nog med pluggandet, ett nytt klipp från ONE.org.

ONE = slåss mot global fattigdom.



Många stjärnor är med i detta 1.03 klippet och från Twilight casten är Ashley Greene (aka Alice Cullen), Jackson Rathbone (aka Jasper Hale-Cullen), Kellan Lutz (aka Emmett Cullen) och Nikki Reed (aka Rosalie Hale-Cullen).


- Everyone comes together as one



Av Twiiliight - 30 november 2009 18:13

Aa, så var det väl dax att plugga, inte världens roligaste men men.

När jag är färdig med det, så kommer jag tillbaka till bloggen :)

Så ni alla får ha det bra så länge :)


Älskar denna bilden:


 


Av Twiiliight - 30 november 2009 16:59

Nya bilder från Kristens Stewarts film "Adventureland" så kom  ut den 3 April 2009.

Det verkar som att det är inte bara Robert/Edward som Kristen kysser.

           

Av Twiiliight - 30 november 2009 16:45

En fanart på Alice Cullen, den personen som har gjort denna bilden är riktig talangful, om man själv kan rita så :)


Alice Cullen:

 

Av Twiiliight - 30 november 2009 16:36

Ett nytt intervju - klipp med Robert Pattinson som pratar om hur han kraschade en porche och vad han har stulit från filmninginspelningen...Bad boy but HOT!

Han pratar också om vilken scen var svåras att spela in för honom, och om han fick byta plats med nån av dom andra karaktärerna, vem skulle han då byta med ?


Klippet är rolig - värd att titta på :)


Av Twiiliight - 30 november 2009 16:03

Nya snygga Kellan Lutz bilder, där han borde visa sina magmuskler, och hur snygg han är i kostym, hat och glasögon...och jag tror att han har tränat boxning :)


Bilderna är från August Man Magazine

               

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards