Twiiliight

Alla inlägg under november 2010

Av Twiiliight - 30 november 2010 20:29

Heejheej alla :)


Som ni kanske ser så har jag inte bloggat något idag och bara två inlägg igår. Det är för att jag är sjuk. Jag blev sjuk igår kväll och jag har stannat hemma idag. Så jag har inte haft lust, eller ork att starta upp datan.

Imorgon ska jag till skolan, framför allt för jag har ett prov.

Så jag ska snart lägga mig upp och försöka se pigg ut imorgon.


Jag hoppas att ni alla har haft det bra idag.

Kram Twiiliight <3

Av Twiiliight - 29 november 2010 16:17

Här är en intervju med den Vampire Diaries snyggingen Ian Somerhalder (aka Damon).

I intervjun säger Ian att vampyrerna från Vampire Diaries kan kicka Twilight Saga Vampyrernas rumpa!


Hm.. vad tycker ni?


Av Twiiliight - 29 november 2010 16:12

Do you have any idea how close I came to crossing the line today? To breaking the treaty and coming after you? Do you know what that would have meant?

- Edward Cullen


 

Av Twiiliight - 28 november 2010 20:50

Här är alla deleted och förlängda scener från Twilight Saga: Eclipse med regissören David Slade presenterar dem i början.


Ni som ska köpa filmen bör kanske inte titta på denna videon, för det blir en stor spoiler.


Av Twiiliight - 28 november 2010 20:22

Punk’d Images tweetade information om Breaking Dawn småstugan. De kommer börja filma på måndag, imorgon i Baton Rouge, Louisiana!




Av Twiiliight - 28 november 2010 12:46

Detta är Local London som sponsrar The Public Award Category iEclipse richardattenborough 280x299 Vote For Robert Pattinson & Kristen Stewart In The RAFAS! awards Richard Attenborough Film Awards och de vill att DU ska rösta på din favorit skådespelare/skådespelerska !


Robert Pattinson leder med 80 %, medan Kristen Stewart är på 43 % och Angelina Jolie har 55%. Så tryck HÄR för att rösta!

Welcome to the Richard Attenborough Film Awards (RAFAS), the UK’s annual regional Film Of The Year awards – thefilm industry’s celebration of the year’s top films and movie stars as voted for by regional newspaper film critics and cinemagoers alike.


This year, we are sponsoring the public award category – where you decide the winner! We want you to choose your favourite film star of 2010, one of the most spectacular years in movie history ever. To help you vote, we’ve narrowed down your choices to 5 actresses and 5 actors who we believe gave the best performances of the year.


Simply vote for your favourite actress and favourite actor in the ballots below. The actress or actor with the most votes overall will be crowned Film Star of 2010. Voting closes at noon on Monday December 6, with the winner announced on Monday December 13.

Av Twiiliight - 28 november 2010 12:43

His face startled me — his expression was torn, almost pained, and so fiercely beautiful that the ache to touch him flared as strong as before. My goodbye stuck in my throat. He raised his hand, hesitant, conflict raging in his eyes, and then swiftly brushed the length of my cheekbone with his fingertips. His skin was as icy as ever, but the trail his fingers left on my skin was alarmingly warm — like I’d been burned, but didn’t feel the pain of it yet.

- Bella Swan


 

Av Twiiliight - 27 november 2010 20:31

Här är två video klipp från Twilight Saga: Eclipse DVD/Blu-Ray. 


Det första video klippet är en förlängd scen som heter "Someone’s Creating An Army".

Älskar Emmett i slutet!


Det andra klippet är deleted scen, med Christian Serratos (aka Angela) och Kristen Stewart (aka Bella). Där de är inne i Bellas rum och pratar om Edward&Jacob.

En scen som jag var lite besviken på att den inte kom med i filmen, för det kapitlet i boken är ett av mina favoriter.


Och den scenen heter, "Its Not Life Or Death".


Tyvärr så har båda klippen inte så bra kvalite, men när det kommer bättre kvalite så lägger jag upp dem :D


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards