Twiiliight

Alla inlägg under februari 2010

Av Twiiliight - 28 februari 2010 23:16

Heejheej alla :)


Nu är jag färdig duschad och redo att gå till sängs.

Idag har jag tittat på The Vampire Diaries. Jag bara älskar vampyrer :D

I de 4:e avsnittet så pratar de om Twilight :D

Jag har blivit lite besatt av The Vampire Diaries, men TWILIGHT KOMMER ALLTID VARA # 1 TILL MIG :D

Jag har sagt det innan, men det är nått med mig och vampyrer!


Nu ska jag sova, så hoppas att alla har haft det bra idag. Jag har.

God natt alla :D


Missa inte ...allt som jag har lagt upp idag :D 


SOV GOTT!

Av Twiiliight - 28 februari 2010 19:20

Dakota Fanning (aka Jane) var på Cinema Audio Society 46th Annual Awards middag på Millennium-Biltmore Hotel i Los Angeles, Kalifornien lördagen den 27:e Februari.

WOW jag älskar verkligen hennes klänning :D




 

 

 

Av Twiiliight - 28 februari 2010 17:28



Ny/gamla video på New Moon-er Jackson Rathbone (aka Jasper “sexilicious” Hale)på inspelningen av Twilight.

I intervjuen pratar Jackson om Jaspers krafter (kontrollera  humör), och Twilight regissören Catherine Hardwicke.


Och till klippen så måste man ha fantastiska stillbilder :D

Jag älskar den sista, när Jackson tittar upp som han tänker på nått :D


För att se flera bilder på Jackson kan ni trycka här!


           

Av Twiiliight - 28 februari 2010 17:05

Kort, men söt, intervju med Eclipse vampyren Ashley Greene (aka Alice Cullen) på Giorgio Armani Show, pratar om mode.


Av Twiiliight - 28 februari 2010 12:53

Michael Sheen (aka Aro) var på Royal premiär av Alice In Wonderland

torsdag kväll i London.

Michael ser stilig som alltid :D


     

Av Twiiliight - 28 februari 2010 12:50

Ny/gamla bilder på Jackson Rathbone (aka Jasper), Kristen Stewart (aka Bella), Rachelle Lefevre (aka Victoria) och Nikki Reed (aka Rosalie) ute på middag på Gotham Steak House i Vancouver när de filmade New Moon den 10:e Mars 2009.

Kolla in Jacksons hår..älska det :D


     

Av Twiiliight - 28 februari 2010 12:46

Nya bilder på New Moon-er Jamie Campbell-Bower (aka Caius) och hans Harry Potter co-spelarer (och flickvän) Bonnie Wright.

De båda var på Shockwave NME Awards. Jag älskar Jamieoch Bonnies ansiktuttryck i den andra bilden!! hah :D



   

Av Twiiliight - 28 februari 2010 12:36

Anna Kendrick (aka Jessica) är med i den uppkommande LA Confidential magazine.

Här är några bilder av artiklen och outtakes från hennes LA Confidentail photoshoot.

Anna ser fantastisk ut!! Ni kan se flera outtakes på Anna här!


   

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards