Twiiliight

Alla inlägg under maj 2010

Av Twiiliight - 31 maj 2010 22:50

Heejheej alla..

Nu ska jag sova :)

Jag hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg. Jag hoppas att ni har fått svar på era frågor som jag är överlycklig över att ha fått under min frågestund. :D

Jag har fått lite kommentarer också, som jag har lagt upp. Jag hoppas att jag kommer få svar om Kristen och Taylor kommer nån dag innan eller så :D


Hoppas att alla gillar bilderna och klippen från idag!!


Vi ses imorgon sov gott kram Twiiliight! :D


Minne, en bild på Charley Bewley som jag tog i Malmö!


 

Av Twiiliight - 31 maj 2010 22:30

Här är alla frågor + svar från frågestunden! :D

Jag hoppas att ni fick svar på era frågor! :D


Först så vill jag tacka alla som har frågat mig. Jag blev jätteglad :D Och jag blev överlycklig när ni skrev att ni tycker om bloggen.


Jag har två frågor som är på engelska så om ni inte förstår de på engelska är det bara att säga till :D




Hej stort fan av din blogg. Jag undrar en sak, Vad har hänt med Taylor Lautner och Taylor Swift? Jag såg massa bilder på de innan men nu inte alls..kan du hjälpa mig? :D

Svar: Heej tack så mycket för du gillar bloggen :) Taylor L och Taylor S (eller Taylor Sqaured som jag kallar dem) har gjort slut för ett par veckor sedan. Det är jättesynd för att de var jättegulliga tillsammans.






Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?

Svar: Jo jag var inne på den bloggen och den är jättefin :) De har en bra blogg med mode och så vidare :)






Heeeeeeej på dig. Jag läste innan på din blogg att du har träffat Charlie Bewley från New Moon. Kan inte du berätta lite hur det var :D FIIIIIIIIN BLOGG FÖRESTEN!

Svar: Heej på dig med :) Ja, jag har träffat Charlie Bewley. Det var otroligt! Jag var helt nervös när jag träffade han men han är jättesnäll och söt såklart. Jag pratade lite med han och så skrattade vi med. Jag är otroligt glad att jag fick träffa han, en otroligt upplevelse. Otroligt är ordet haha :D

En bild som jag tog finns längst ner! :D






Hej det är jag igen, en fråga till..vilken är din favorit bok av Twilight och varför? :D

Svar:    Min favorit Twilight saga bok är Breaking Dawn och Eclipse. Eclipse får vi ju entligen veta vad som händer med Victoria, och så får vi också läsa om Bella, Edward och Jacob dramat! :D






hej! vilken av skådespelarna kommer till sverige och promotar eclipse och när kommer de(om de ens kommer till sverige)? superbra blogg :)

Svar: Kristen Stewart och Taylor Launter kommer till Stockholm den 21:e Juni :D De kommer ha en media presskonferans och sen kommer de vara på Hovet för fansen! Du kan läsa mera här och här! :D






vet du hur länge de kommer vara i sverige, och vilka premiärer de ska gå på? kommer de gå på förhandsvisningarna elle nått??
:P

Svar: Nej. Jag har inte hört hur länge de kommer vara i Sverige eller vilka förhandsvisningar..men det kommer vi nog snart att få veta! :)





Hey!
Great blog. I was wondering if you got the chance to meet three of the twilight saga cast who would it be?

Answer: Thank you. If I got the chance it would be Kristen, Taylor and Rob.







And what would you ask them? :)

Answer: What I would ask them? I think I would ask them how it is to be in a huge movie/movies like Twilight saga. And what theirs happiest memorys as a child is.





Gillar du Vampire Diaries? Toppen blogg !

Svar:   Ja, det gör jag. Jag har tittat på alla avsnitten, och just nu läser jag böckerna. Bara en kvar! :D






Hej! Jag undrar när du började gilla twilight och hur du kom på att skriva en blogg om det?:D Tack för en super blogg!!

Svar: Heejheej :) Jag började gilla Twilight julen 2008. Det var då för första gången jag såg på Twilight. Jag blev direkt kär i filmen. Jag gillade filmen så mycket så jag ville veta exakt allt om dem (casten o.s.v), så jag kollade på olika bloggar. Sen tänkte jag varför inte starta en blogg om det jag älskar :D






hejsan !! vem är du mest lik utav tjejerna i familjen cullen o bella ??? you have the best blogg i never read !!!!

Svar:  Heej! Jag är nog mest lik Bella och Alice. Bella för jag är också klumpig och Alice för jag gillar också kläder! :D And Thanks ! :)







Hej jag undrar en sak är kiowa gordon singel eller är han i hop med non? vill veta vad den tjejen heter annrs

Svar: Heej! Tyvärr är inte Kiowa Gordon singel :( Han har en tjej men tyvärr vet jag inte vad hon heter. Jag har kollat upp det och det står inte. Men jag ska fortsätta att leta :D


Hej! Förlåt om frågan kommer lite sent men jag undrar så mycket. Är robert och kristen tillsammans eller inte? endel säger att dom är det och andra att dom inte är det:o om du inte vet, vad tror du?:D

Svar: Heej! Nej det gör inget. Jag lägger upp det på svar på frågestunden!:DJag vet inte för en del är rykten. Så jag tror att ingen vet än de och kanske de närmsta.

Men när det gäller vad jag tror så vet jag inte. En del av mig hoppas inte för då kan jag ha Rob för mig själv ;) Men den andra delen av mig säger ja. För ärligt talat har man se lite bilder, ex. samma kläder! Och när de var i Frankrike så "höll" de händer. Jag tror det men att de håller det hemligt ! :D







En bild på Charlie Bewley! :D


 



Jag kommer snart ha igen en frågestund! :D

Av Twiiliight - 31 maj 2010 22:13

Kristen Stewart och Taylor Lautner hade en Q&A för Eclipse på Luna Park i Sydney, Austrailen!

Kristen ser FANTASTISK ut i hennes gula kjol, som jag verkligen vill ha!! :D


Bilder & video klipp!! Klippen finns under bilderna :D


    

                           


Flera bilder kan du se här!


Kristen säger "Sorry" till Taylor för hon är Team Edward!


Kristen pratar om Alice!



Synd att de klippen inte är i bättre kvalite !



Av Twiiliight - 31 maj 2010 21:37

Kristen Stewart (aka Bella) och Taylor Lautner (aka Jacob) är ju i Sydney för att promota Eclipse. Och de har gjort massa mer intervjuer. Och här är tre klipp (änså länge) De svarar på frågor och de pratar om filmen! :D


Av Twiiliight - 31 maj 2010 21:01

Kristen Stewart & Taylor Lautner hade en Eclipse Movie foreign press junket på Four Seasons i Beverly Hills den 7:e Maj!

De svarade på frågor från reporter från hela världen!! :D

Jag undrar vilka frågor det va ? :D


     


Är det vitamin vatten jag ser ? ;)

Av Twiiliight - 31 maj 2010 20:57

Här är en väldig söt Porsche reklam på Kristen Stewart från 1999, då när hon var 9 år gammal!!

Så söt! :D




Av Twiiliight - 31 maj 2010 19:23

När kmr dom, 20/21?
Saken är ju den 21, men kmr dom tidigare...?

(Om Kristen&Taylor till Stockholm)

Svar: Heejheej. Jag har kollat upp det och jag har inte hittat något om de kommer den 20:e så jag har skickat ett mejl. Och jag hoppas att jag kommer få svar på det snart :DDe måste nog komma en eller två dagar innan, de kan inte hoppa på ett plan direkt och gå in på pressmöte!



vet du vem den andra på bilden är? Såg att han va med på flera bilder

(Kristen Stewart i Sydney, Austrailen)

Svar: Det sägs att han är en killkompis till Kristen Stewart!



Av Twiiliight - 31 maj 2010 19:01

I en ny intervju med vår nya favorit man Bill Condon, Breaking Dawns regissör,    berättar han hur ivrig han är att filma Bellas förlossning scen, och att han inte är focuserad på denna filmen än!


“I’m not even in Twilight-land yet,” the director told PopcornBiz.

Instead, the Oscar-winning director is kept up at night by fixating on his HBO pilot “Tilda” starring Diane Keaton and Ellen Page. “That’s all I’m thinking about right now,” he said.


After he’s done with that, Condon will start thinking about the “Breaking Dawn” and the series’ conclusion. The thought of the seemingly daunting task before him only gets Condon pumped up. He even said he’s “excited” to shoot Bella’s extreme birth scene.


“I’m just so turned on by this book,” Condon said. “It’s everything you hope could happen in a book, plus the strangest things you could ever imagine.”

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards