Twiiliight

Alla inlägg under januari 2012

Av Twiiliight - 16 januari 2012 17:45


Nikki Reed har gift sig med Paul McDonald i oktober 2011. De dejtade i 2 månader, sedan friade Paul. 

 Glass Jar Photography var på bröllopet och tog många och underbara vackra bilder, de skrev även en text. Eftersom företaget har copyright och inte vill att man ska kopiera dem så får ni helt enkelt titta på deras bilder och läsa texten på deras hemsida, vilket ni kan hitta här.


Bilderna är helt underbara. Nikki var en väldigt vacker brud :D



Ett tips också. Paul är en artist med en vacker röst. Han och sin nyblivna fru har spelat in en låt tillsammans som är lika vacker som de två :)

Låten heter Now That I’ve Found You! :)



Av Twiiliight - 16 januari 2012 16:30

Nu är det bekräftat, Breaking Dawn del 1 kommer släppas ut på DVD den 14 Mars i Sverige!


Som de andra filmerna kommer de komma ut två olika utgåvor. En Special, där man kan få saker och en vanlig utgåva, 


I den vanliga kommer man få två DVD:er som innerhåller filmen och extramaterial.

I Special utgåvan får man 3 skivor, som innerhåller extramaterial, ex. Robert Pattinsson och Ashley Greenes Stockholmsbesök  etc. Sen plus får man gåvor, som exempel, Bellas hårsmycke från hennes bröllop!



DVD BOX  3-disc

- Feature film and commentary with director Bill Condon

- Edward and Bella’s wedding video

- Jacob’s destiny

- Jump to Edward and Jacob

- The documentary “Destination Forks: The Ultimate Twilight”

- Footage from the Stockholm Fan event with Robert Pattinson and Ashley Greene

6 postcards

1 poster

1 hair comb

Av Twiiliight - 16 januari 2012 14:45

 Den 14 Jan var Nikki Reed på filmgalan Independent Spirit Awards!

Hon är så vacker!



Av Twiiliight - 15 januari 2012 21:42

 


Kristen Stewart (aka Bella) kommer att vara ansiktet utåt för en ny Balenciagaparfym.

Parfymen ska komma till höst.

 WWD.com skriver att Kristen har nyligen skrivit på kontraktet!


Kristen om märket Balenciaga

Balenciaga has always stood out to me. Even when I first began to consider fashion and admittedly rarely knew the brand I was wearing, I always recognized and loved Balenciaga. It feels full circle to be involved with something that spoke to me then and of course continues to excite me now. The brand is just cool. That’s the way it is. I feel drawn to it. It provokes on a number of levels. It isn’t afraid or contrived. It hits a very cool balance, always. Always pretty undeniable.

Kristen om sitt 2012:
My horizon is clear as of now (except for this!) in terms of new projects, which feels incredible. I have finished three films I can’t wait to see come to fruition this year, ‘On The Road,’ ‘Snow White and the Huntsman,’ and ‘Breaking Dawn 2.’

Av Twiiliight - 15 januari 2012 21:26

Den 11 Januari var det dags för People's Choice Awards 2012, och Ashley Greene och Robert Pattinson både var där.

Ashley var där för att  presentera priset för Favourite Drama Movie med Zachary Levi från Chuck.

Water For Elephants var nominerad i kategorien och vann! :D

Längst nere kan ni se en video från Roberts tack tal.

Under kan ni se bilder på Ash och Rob :D Vissa bilder är lite större än andra men det är för att de är från olika sidor.


 Btw, Water For Elephants är en underbar film! Jag får bara rysning om att tänka på den :D





loading


loading

loading




Av Twiiliight - 15 januari 2012 21:16

Här är en ny trailer för Robert Pattinsons uppkommande film - Bel Ami! :D

Jag tycker att de är rätt sega med att producera filmen. 




Av Twiiliight - 11 januari 2012 01:33

Heejheej alla :)


Jag vill gärna tipsa er om en blogg/novell.

En riktigt talangfull tjej har en blogg som heter LAFeather. 


Här är en beskrivning som hon själv har skrivit på sin blogg: 

Detta är en blogg om en liten "historia" som jag själv har kommit på. En historia som jag kommer bygga upp på. Det handlar om en helt vardaglig tjej som heter Schuyler DiMichael. Schuyler är 17 år och har precis flyttat till staden av änglarna, Los Angeles. Historian kommer gå ut på Schuylers resa i L.A, hennes förvandling, de nya vännerna, det rika livet, de tråkiga lektionerna i skolan. Detta är LAfeather


Jag blev tipsad av en tjej som heter Elena och jag har börjar följa bloggen. Den är rätt ny men riktigt bra. Jag har läst det som hon har skrivit än så länge och jag är fast.  Jag längtar till vad som händer sedan. 

Ni kan väl ta en titt, läsa, kommentera, och länka hennes blogg. :)


Bloggens länk kan ni hitta här: 

LAFeather


eller här, http://lafeather.myshowroom.se/


Av Twiiliight - 8 januari 2012 21:54

Hejhej alla :)


Som ni kan se har jag inte uppdaterad på ett bra tag, det är för det inte finns något speciellt att blogga om. Breaking Dawn del 1 har nu gått på bio, och om en månad kommer den ut på DVD i USA. Men under tiden till utsläppet av DVD och till promot av nästa del av filmen så finns det inget :/ Så jag kommer blogga när det finns något. Men jag lägger inte ner bloggen :D Den betyder för mycket för mig.


Men tänkte om ni hade några frågor, om allt antar jag, då menar jag inom området om mig, skådespelerna och Twilight så får ni gärna ställa dem :)


Så ska jag svara på dem alla :)


Kram Twiiliight

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards