Twiiliight

Alla inlägg under januari 2010

Av Twiiliight - 31 januari 2010 22:40

Heejheej :)


Nu ska jag säga godnatt.

Jag hoppas att alla har haft det bra idag, jag har :D

Just nu så håller jag på att göra en hemlig sak till Taylor Lautner &min födelsedag som är om 11 dagar..:D Men det får ni veta mer om senare :) Sov gott alla!!

Av Twiiliight - 31 januari 2010 17:56

Robert Pattinsons och Kristen Stewarts kyss som Edward Cullen och Bella Swan i Twilight har blivit röstad som den bästa kyssen av decenniumet.

Andra kyssar var Madonna & Brittney Spears på de 2003 MTV Awards, Tobey Maguire och Kristen Dust i Spiderman, Heath Ledger och Jake Gylenhaall i Brokeback Mountain.


Bästa kyssen!! De vann ju best kiss 2009 på MTV Movie Awards :D


 

Av Twiiliight - 31 januari 2010 17:54

En gammal favorit serie : NCIS, pratar om Twilight på en av deras avsnitt.

Tony är på Team Edward (Goooooo Edward) !! :D


Av Twiiliight - 31 januari 2010 17:17

Stackars Jackson Rathbone har blivit sedd med en blåtira i de senaste dagarna.

Två fans pratade med Jackson när han och hans band 100 Monkeys hade en konsert i Bakersfield.

De pratade om hans blåtira. Han fick den i San Fransisco, en kille försökte själa hans gitarr så Jackson jagade honom, tacklade honom, och fick en smäll i ansiktet. MEN han fick sin gitarr tillbaka. Där fick den killen sig en läxa, ingen bråkar med Jackson Rathbone!

Stackars Jackson!   

 
Av Twiiliight - 31 januari 2010 17:11

November 2008, då när hela Twilight började så hade Twilight casten en photoshoot med Teen Magazine. Och jag älskar dessa bilderna!!!!!!!

Denna photoshooten är en av mina favoriter.

Älskar bilder med Taylor Lautner håller i hunden och den med KristenStewart, hon är så söt. :D

       

 


 

Av Twiiliight - 31 januari 2010 17:08

Kellan Lutz goes snowbording!! :D

Kellan har sagt i många av hans intervjuer att han gilla åka snowbording.

P.s Älskar hans dark shade glasögon :D


         

Av Twiiliight - 31 januari 2010 14:32

Heejheej :)


Nu ska jag iväg och träna. Idag blir nog inte så lång träning. Men när jag kommer hem så blir det mer inlägg :D:D:D Ha det bra så länge alla!

Av Twiiliight - 31 januari 2010 14:28

 

BestBuy har deras egen exklusiv edition av New Moon DVD som kommer i stål box som har The Cullens crest och Varulvarnas tatuering.


Jag viiiiiiill ha!!:D

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards