Twiiliight

Alla inlägg under september 2009

Av Twiiliight - 30 september 2009 23:00

 


Var bara tvungen att lägga upp en bild på Robert Pattinson som spelar Edward Cullen i Twilight innan jag lägger mig.och allt jag vill säga är....HAN ÄR SNYGG!!!!


Håller ni me??


Av Twiiliight - 30 september 2009 22:17

Heeejheeeej alla......


Nu har jag tittat på Greys Anatomy. Jag vet att det inte tillhör bloggen men var bara tvungen att lägga ut att det var det bästa avsnittet nånsin ....Jag storbölade...Jag trodde att det skulle vara Lizzie som dog men där hade jag ETT stort fel.


Skriv till mig vem ni trodde skulle dö...


Lizzie/Geroge

Av Twiiliight - 30 september 2009 18:21

Här kommer dom nya posters av New Moon :)

Det är på The Cullens, Werewolf & Volturi....

Hoppas att ni gillar dom :)


       


 



 

Av Twiiliight - 30 september 2009 17:41

 


Dagens bild.......


Kristen Stewart ( Bella Swan )

Robert Pattinson ( Edward Cullen )


Nikki Reed (Rosalie Hale )

Kellan Lutz ( Emmett Cullen )


Ashley Greene ( Alice Cullen )

Jackson Rathbone ( Jasper Hale )

Av Twiiliight - 29 september 2009 22:27

Eclipse är tredje boken av Twilight saga böckerna. Det handlar om Bella (igen) om att hennes liv svävar i fara. Bella ska ta examen nu med sin älskade Edward. Och Jacob pratar inte med henne längre. Hur ska Bella balansera hennes liv med den hon älskar och hennes bästa kompis????.


Om ni vill veta mer , skriv till mig så lägger jag upp. Det är bara att jag vet inte hur mycket information ni vill ha. Men skriv gärna  om ni vill veta mer :)



 

Av Twiiliight - 29 september 2009 22:22


Här är en roligt intervju med Kristen & Rob. Den har fransk text och lite dåligt kvalitet. Men var bara tvungen att lägga upp den :)


Så enjoy......

Av Twiiliight - 29 september 2009 22:05

 


Asså hur söta kan man vara ??

Dom passar verklingen, varför kan dom bara inte inse de :) ??


Vilka håller med mig?

Av Twiiliight - 29 september 2009 17:12

 


Här kommer en bild på den snygga Kellan Lutz.

Eftersom jag la in en intervju med han nedanför så tänkte jag också lägga ut en bild på han med sitt söta smile och STORA muskler.

Såklart så måste han ha stora muskler om han spelar Emmett Cullen. !!!

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards