Twiiliight

Alla inlägg under oktober 2010

Av Twiiliight - 27 oktober 2010 10:18

Heejheej alla :D

Jag vill bara säga att idag så åker jag och min bästa vän till Spanien! :D

Så jag kommer inte kunna blogga på 11-12 dagar! :(


Vi beställde den resan för nån månad sen. Så det är bara jag och min bästa vän, som åker till min pappa :D


Jag har bloggat lite idag. Ni alla får ha det bra. Så ses vi om 11-12 dagar.


Många kramar Twiiliight <3

Av Twiiliight - 27 oktober 2010 10:06

Här är några fler MTV Rough Cut intervjuer med Kristen Stewart medan hon promotade hennes nya film Welcome To The Rileys! 



Av Twiiliight - 27 oktober 2010 10:03

Peter Facinelli (aka Dr. Carlisle Cullen) pratade med PEOPLE magazine om  Breaking Dawn och hur hans döttrar älskar Twilight!


Av Twiiliight - 27 oktober 2010 10:00

Igår la jag ut ett par bilder på The Cullens hus, på inspelningsplatsen i Louisiana. Här är ett par fler bilder på huset!


Wow, huset är ju snart färdigt :D Och det menas att det kommer snart börjas filmas! :D


     

Av Twiiliight - 27 oktober 2010 09:55

Här är några snygga bilder på Taylor Lautner på Cleveland Browns vs. the New Orleans Saints NFL match  den 24 Oktober! The Browns vann 30-17. Taylor är i Baton Rouge i Louisiana för arr filma Breaking Dawn!


Naw, Taylor är sååå sööt! :D


          

Av Twiiliight - 27 oktober 2010 09:36

Xavier Samuel (aka Riley) blev intervjuad av    där han promotade hans uppkommande film The Loved Ones.  Xavier pratar om Eclipse och äktenskaps förfrågningar! 

 Xavier Samuel has admitted he fields marriage proposals from fans, following his star turn in The Twilight Saga: Eclipse.


But the 26-year-old from Adelaide told MovieFIX he tries not to let sudden fame go to his head.


“It’s perfectly possibly to lead a relatively normal life despite that attention,” he said.


“I haven’t been mobbed or handcuffed or shot with a water pistol.”

Samuel is back home to promote his new movie The Loved Ones, a grisly horror flick where he plays victim to a psychotic schoolgirl.

Du kan läsa hela intervjun här!   

Av Twiiliight - 27 oktober 2010 09:35

You can’t have it both ways—either you want people to ignore your birthday or you don’t. One or the other.

- Edward Cullen


 

Av Twiiliight - 26 oktober 2010 21:40

Bryce Dallas Howard (aka Victoria) var på 14:e årligal Hollywood Gala på Beverly Hilton i Beverly Hills, den 25 Oktober


   

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards