Twiiliight

Alla inlägg under december 2010

Av Twiiliight - 14 december 2010 16:53

Taylor Lautner var också på New Orleans Saints NFL match mot St. Louis Ram i söndags den 12 december! Taylor posade med Saints hejaklack, Saints’ DE Alex Browns son, och deras maskot !


Taylor verkar riktigt glad på den första bilden! :D


          

Av Twiiliight - 14 december 2010 16:32

Kellan Lutz (aka Emmett Cullen) blev fotograferad med den snygga skådespelaren Zac Efron och New Orleans Saints Defensive End Alex Browns fru, Karimar Brown,och deras barn på New Orleans Saints vs. St. Louis Rams match den 12 december i New Orleans, Louisiana.  Kellan filmar in filming Breaking Dawn i Baton Rouge och Zac filmar The Lucky One i New Orleans.



Två snygga skådespelare och en fantastisk familj! :D



Av Twiiliight - 14 december 2010 16:23

Breaking Dawn Vampyren Peter Facinelli (aka Carlisle Cullen) tweetade nyligen att han är tillbaka i Louisiana för att filma mer av Breaking Dawn, från i söndags, den 12 december !



 

Av Twiiliight - 14 december 2010 16:14

Nya bilder på Breaking Dawn människan Billy Burke (aka Charlie Swan)och Breaking Dawn Vampyren Michael Sheen (aka Aro)på efter festen för Michael Sheens nya film Tron Legacy!


Du kan se fler bilder på The Vampire Club!


   

Av Twiiliight - 14 december 2010 16:02

Heejheej alla :D


Som ni kanske ser så bloggade jag inte igår. I söndags kom min släkt och vi firade en tidig jul. Sen på kvällen ringde min bästa kompis och frågade mig om jag ville följa med på lussevaka med henne. Och eftersom det är min första gång så sa jag ja! Vi kom hem halv två men somnade inte förrän efter tre på morgonen. Så igår, måndags var jag riktigt trött i skolan efter ha sovit ca tre timmar!  När jag kom hem somnade jag direkt. Och gick bara upp för att plugga sen somnade jag igen! Så min data var inte ens igång.


Jag hoppas att alla har haft en bra lucia ! :D


Idag hade jag mitt sista prov. Vilket är riktigt skönt. Nu ska jag bara plugga till ett läxprov/förhör som jag har på torsdag men det är inte så mycket att plugga till.

MEN nu ska jag blogga heeela dagen! :D


Ha det bra


Kram Twiiliight <3 :)

Av Twiiliight - 14 december 2010 15:58


If she betrays our secrets, are you prepared to destroy her? I think not.

- Caius


 

Av Twiiliight - 12 december 2010 13:19

Heejheej alla :)


Jag hoppas att alla mår bra och har en trevlig helg!

Idag kommer jag fira en tidig jul med min släkt eftersom jag kommer inte vara hemma över julen. Så det kommer bli trevligt!! :D Jag hoppas på många många julklappar och mycket GODIS !


Jag kommer blogga lite med senare ikväll.  imorgon  :)


Ha det bra alla :D

Kram Twiiliight <3

Av Twiiliight - 12 december 2010 13:17

Robert Pattinson ochTaylor Lautner är med i Cosmopolitan Magazine 20 Hottest Guys of 2010!


Jag är inte chockad ! Taytay och Robrob är såå snygga!! :D


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards