Twiiliight

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Twiiliight - 12 september 2010 19:44

En ny söt bild på Eclipse vampyren Reed (aka Rosalie Hale) med sin bror Nathan Reed!

Naw, vad söta syskonen är! :D


 

Av Twiiliight - 12 september 2010 19:36

90210 stjärnan AnnaLynne McCord pratade nylige med Rya

n Seacrest om hennes pojkvän (och Eclipse Vampyr) Kellan Lutz.

När hon blev frågad om Kellan, vad det såhär hon sa :D   

Kellan Lutz is “a wild child,” says his “90210” girlfriend AnnaLynne McCord.


Though the couple for a while dodged the question of whether or not they were dating, McCord told Ryan Seacrest on his KIIS-FM radio show today that she’s “very with” the Twilight star.


And while she wouldn’t elaborate, McCord did spill that Lutz is “crazy in a different way” than she is. She said, “He’s just a wild child.”


Despite Seacrest’s efforts to get her to say she wears the pants in their relationship, McCord only offered that they “share the control.”


The actress also noted that her man is currently relaxing in Israel. McCord half-joked, “Before the 75th Twilight comes out, he has five minutes of a break.”

Av Twiiliight - 12 september 2010 19:26

 

Ni kanske kommer ihåg för ett par veckor sedan skrev jag att Moviefone hade en ny poll/omröstning som hette Moviefone’s End of Summer Poll.

Och här är resultatet! Eclipse & cast vann varje kategori som de var nominerad i!!!! :D



Which movie was most worth your cash?

The Twilight Saga: Eclipse 71%


What was the best chick flick?

The Twilight Saga: Eclipse 83.3%


Who was summer’s sexiest woman?

Kristen Stewart, The Twilight Saga: Eclipse 61.4%


Who was summer’s hottest leading man?

Robert Pattinson, The Twilight Saga: Eclipse 68.4%


Who was your favorite on-screen couple?

Robert Pattinson & Kristen Stewart, The Twilight Saga: Eclipse 83.7%


What was the summer’s best sequel/prequel?

The Twilight Saga: Eclipse 78.8%


What was the best gasp-worthy moment?

Bella & Jacob Kiss, The Twilight Saga: Eclipse 66.4%


Jag är väldigt glad men jag är inte chockad..KLART ECLIPSE SKULLE VINNA :P

Av Twiiliight - 12 september 2010 19:07



Nya bilder på Eclipse vargen Chaske Spencer (aka Sam) på The Ballroom inne av

Bourbon Street, i Baltimore!

Chas   ke spenderade kvällen med att prata med fans, signera autografer och posar för bilder... :D Så snäll Chaske är :)



Du kan se flera bilder på Black Pack!


Av Twiiliight - 12 september 2010 15:24

Heejheej alla :)


Jag hade tänkt att skriva lite över vad som har hänt på bloggen, inlägg, header och omröstningen !!


Först av allt, har jag startat med en ny OMRÖSTNING! Så rösta gärna.

Månadens omröstning handlar om Breaking Dawn boken, Har du läst Breaking Dawn (Boken) ?


Ni kanske har märkt att jag inte bloggar så mycket längre, det är för att det finns inte så mycket att blogga nu om, men snart kommer det :D För Breaking Dawn kommer snart börja med träningar och kommer filma in, då är det en full rulle :D Jag kommer inte sluta blogga, inte nu iallafall. Jag älskar denna bloggen och er för mycket för att sluta.

Men ibland kan det vara ett inlägg, ibland 3 inlägg och ibland kan det vara 10 inlägg. Det är svårt att veta nu.


Jag har tänkt att byta header, så jag undrar om nån kunde göra en fin Twilight inspirerad header, kanske en Breaking Dawn tema :D Jag håller på att jobba med en header själv, men det funkar inte så som jag vill hihi :D



Jag hoppas att ni alla har det bra, och kommentera gärna :D Många kramar Twiiliight <3

Av Twiiliight - 12 september 2010 15:10



JustJaredJ pratade med Ashley Greenes (aka Alice) LOL cospelar r Ashley Hinshaw  nyligen och de pratade om filmen och hur det är att jobba med den 23-åriga Twilight sjärnan.


Ashley H delade med sig, "Ashley och Jag, våra karaktärer är inte vänner i filmen, hon retar sig på, Miley Cyrus och min karaktär. Men Ashley är väldigt, väldigt fantastisk, och hon är väldigt nere på jorden."


Vad snälla av Ashley H att sägga så om Ashley G, och jag tror 100 % på de orden! :D


            

Av Twiiliight - 12 september 2010 15:03

Dakota Fanning (aka Jane) såg fantastisk ut på en natt av Prada! :D

Här är några bilder från kvällen :D


               

Av Twiiliight - 12 september 2010 14:44

You think of me as a… living stone — hard and cold. That’s true. We are set the way we are, and it is very rare for us to experience a real change. When that happens, as when Bella entered my life, it is a permanent change. There’s no going back…

- Edward Cullen


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards