Twiiliight

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Twiiliight - 1 februari 2011 18:12

Det var längesen vi fick se bilder från inspelningen av Breaking Dawn.

Här är nya bilder ifrån igår, den 31 januari, på några av skådespelarna i deras kostymer och författaren Stephenie Meyer!


 

Ser ni något på Edwards ringfinger? :D


       

Av Twiiliight - 1 februari 2011 18:06

Igår la jag ut nya bilder på den söta Ashley Greene från Teen Vogue. Nu finns det en jättebra  bakom scen video på Ashley. Hon är så himla vacker!



Av Twiiliight - 1 februari 2011 17:58

Här är flera bilder på Kellan Lutz (aka Emmett Cullen), Casey LaBow (aka Kate) och Rami Malek (aka Benjamin) jobba på St. Bernard Projec.


Thanks for helping out on Friday @KellanLutz and Co! The Marchettas are closer to moving home thanks to you all!


Aw, älskar att vår Twilight cast hjälper till!! :)


      

Av Twiiliight - 1 februari 2011 17:42

Här är 2011 februaris första dagens citat och bild :)


I wasn’t sure if I was strong enough… And while there was still that possibility that I might be… overcome, I was… susceptible. Until I made up my mind that I was strong enough, that there was no possibility at all that I would… that I ever could… -

Edward Cullen


 

Av Twiiliight - 1 februari 2011 16:57

Heejheej alla :)


Idag är det en ny månad, skönt va? :D Jag älskar speciellt denna månaden för Taylor Lautner fyller år om 10 dagar, och vet ni en sak? Det gör jag med!! :D Den 11 februari fyller vi båda år! :D


Menmen det är om 10 dagar. Idag har det varit en bra dag i skolan, jag hoppas att ni också har haft det.

Inläggen kommer komma väldigt sent idag, och denna veckan. Idag för att idag ska alla mina gamla möbler ut så jag går plats med mina nya möbler! Längtar till att få ett helt nytt rum. Och denna veckan är för att jag har två prov denna veckan så all min tid kommer gå åt det.


Men vet ni en sak? Jag kommer ha en sak som jag aldtig har haft innan och det är en TÄVLING! Jag återkommer med det senare :) Men titta in lite då och då så ni vet hur man ska göra för att tävla.


Ha det bra så länge kram Twiiliight :)

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards