Twiiliight

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Twiiliight - 4 maj 2011 22:43

Heejheej vill bara meddela att jag har en ny omröstning nu :)


Denna gången tänkte jag blanda lite med Twilight och den populära vampyr TV showen Vampire Diaries...som jag tycker är riktigt bra! :D


Jag följer både Twilight och Vampire Diaries - böcker, filmer, tv shower!! :) 


Så rösta på vem vilket Team du är på...?


Edward?


Jacob?


Stefan?


Damon? 


Rösta, rösta, rösta, rösta ! :)

Av Twiiliight - 4 maj 2011 19:39

Kristen Stewart  var på Costume Institute Gala efter fest på Standard Hotel i New York City den 2 Maj efter Met-galan! :D


Hon passar i vad som helst, absolut vackra klänningar  till sköna jeans och t-shirt!


        


Av Twiiliight - 4 maj 2011 19:31

Här är en del av en intervju med Kristen Stewart från Entertainment Weekly där hon pratar om bröllopet! Bröllopsscenen är en scen som jag verkligen ser fram emot! :D


Robert Pattinson berättade även i en ny intervju att det var en scen som Kristen älskade att filma.


       


Kristen om bröllopsscenen:


Jag trodde aldrig att jag skulle bli berörd på det här sättet, men det var en av de häftigaste sakerna jag har gjort. Det var ett särskilt tillfälle då jag gick till inspelningen, och såg alla från hela castet sitta där på bänkarna, påväg att göra sin del. Och det var bara så perfekt för mig i det ögonblicket. Det var så känslosamt på ett sådant verkligt sätt. Jag kände bokstavligen för att tacka dem för att de kommit.”



Robert om Kristen och bröllopsscenen:


- Ja, hon älskade bröllopsscenen. Det är väldigt tjejig scen. 


Källa: TwilightSweden

Av Twiiliight - 4 maj 2011 19:16

Ashley Greene (aka Alice Cullen), Dakota Fanning (aka Jane) och Kristen Stewart (aka Bella Swan) var på årets MET-gala som hölls igår den 3 maj och alla såg fantastiska vackra ut!! :)




           

Av Twiiliight - 4 maj 2011 16:24

Den 5 juni är det MTV Movie Awards, om en månad alltså! :D

Nu kan man rösta på vilka filmer och skådespelare man vill ska vinna! :)



Eclipse och skådespelarna i Twilight serien är nominerad i ett par kategorier:



Best Kiss

- Kristen Stewart & Robert Pattinson (Eclipse)

- Kristen Stewart & Taylor Lautner (Eclipse)


Best Fight

- Robert Pattinson vs. Bryce Dallas Howad och Xavier Samuels (Eclipse)


Best Breakout Star

- Xavier Samuel (Eclipse)


Best Female Performance

- Kristen Stewart (Eclipse)


Best Male Performance

- Robert Pattinson (Eclipse)

- Taylor Lautner (Eclipse)


Best Movie

The Twilight Saga: Eclipse


Detta är tredje året som Robert och Kristen är nominerad i Best Kiss :)

De vann Best Kiss i Twilight och New Moon och jag har en känsla att de kommer vinna i Eclipse och Breaking Dawn med :)


Klicka HÄR att rösta!!! :)

Av Twiiliight - 4 maj 2011 16:14

Peter Facinelli (aka Dr. Carlisle Cullen) var på premiären av Thor på  El Capitan biograf i Los Angeles, den 2 Maj! :)


   

Av Twiiliight - 4 maj 2011 16:01

I took mythology a lot more seriously since I’d become a vampire.

- Bella Cullen 


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards