Twiiliight

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Twiiliight - 26 juli 2011 21:34

Kristen Stewart var inte på Comic Con bara för Twilight Saga: Breaking Dawn del 1, utan för hennes uppkommande film, Snow White and the Huntsman.


Här är den första bilden på Kristen som Snövit:


 



På den officiella sidan Snow White and the Huntsman Movie.com kan ni se flera bilder på övriga cast.

Av Twiiliight - 26 juli 2011 20:51

Här är en trailer som har äntligen kommit ut.

Ni kanske kommer ihåg innan jag tog en paus, bilder som jag la upp på Robert Pattinson från hans nya film Bel Ami. 


Här är den efterlängtande trailern:


Av Twiiliight - 26 juli 2011 17:27

Fråga: Kan du göra en till video om att lära sig spela bellas lullaby men mycket bättre gjort ?? :)


Svar: Heejheej. Det är klart att jag kan. Här är en video, en fantastisk video, inte från mig då men en från en talangful kille som man kan lära sig av att spela Bellas Lullaby. Kram Twiiliight.


Av Twiiliight - 26 juli 2011 16:45

Som ni säkert vet, så var det Comic Con i helgen, och så klart så var Twilight Saga där. 


Här är ett stort inlägg med video och bilder, allt från San Diego Comic Con 2011 - Twilight Saga.


De tre första videona, med Twilight Cast blir intervjuade av fansen, är riktigt bra och rolig. Jag älskar ett svar av Robert i den tredje videon :D



Breaking Dawn - panelen




Bilder 


         

Fler bilder kan ni se på Lion and Lamb Love



Intervjuer:


Access Hollywood: 



HitFix:



On the Red Carpet:




Samlarkort. Bilderna är från BD kalender fast i bättre kvalitet. Synd att det inte finns på Esme, Rosalie och Emmett.

           

Av Twiiliight - 26 juli 2011 16:30

Här är bilder från Breaking Dawn Kalendern 2011! 


Vissa karaktärer har verkligen förändras, ex. Alice, som har kortare hår och Carlisle, som har platt.



                     

Av Twiiliight - 26 juli 2011 16:23

Heejheej alla :)


Jag kan säga med ett leende på läpparna att bloggen startar upp igen!

Efter ha tagit en paus för personliga anledningar har jag bestämt att jag vill börja blogga igen. Jag har saknat bloggen mycket. 


En ny design kommer komma, snart. 

Eftersom det är sommar och vi är ett par månader kvar från Breaking Dawn del 1 kommer jag blogga lite. Kankse inte varje dag men så ofta som jag kan. 


Uppdatering:

Nu har jag ändrat min presentation och omröstning :)


Är det några frågor som ni vill ställa, svarar jag gärna.


Love Twiiliight x :)

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards