Twiiliight

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Twiiliight - 21 september 2009 22:30

 



Veckans Par är Ashley&Jackson. Hur gulliga kan man bli ???


-Now i´m taking my wifie home, after a long day at work.

Jackson sa efter Vanity Fair photoshooten :)


Älskar dom <33

Av Twiiliight - 21 september 2009 19:30


Här är ett klipp från "photoshoot" för Vanity Fair..kommenter gärna om den :)

Av Twiiliight - 21 september 2009 18:39

Men hejhej på er alla.


Idag var det mycket i skolan, och så är man sjuk me det kan inte vara så bra. Menmen....

Som ni ser under detta inlägget så har jag lagt in dagens bild. Bilden är då på Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner&Cam Gigandet från Twilight. Jag skulle göra vad som helst för att vara på foto med en av dom hah.


För ni som inte visste ska jag skriva vad deras roller i Twilight är :) :

Kristen Stewart - Isabella Swan

Robert Pattinson - Edward Cullen

Taylor Lautner - Jacob Black

Cam Gigandet - James



Jag har skrivit om Breaking Dawn nu två gånger men varje gång blir jag distraherad och så tar det tid att skriva men så fort jag är färdig står det att jag är utloggad, så jag ber om ursäkt för det och snart kommer det om Breaking Dawn !!

Håll ut bara :)



Av Twiiliight - 21 september 2009 18:25

 


Vem sa att en varvulv, vampyrer & en människa inte kan vara vänner ? :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards