Twiiliight

Direktlänk till inlägg 20 juli 2010

Dakota Fanning i Canadian Flare Magazine!

Av Twiiliight - 20 juli 2010 18:16

Dakota Fanning är pá omslaget av Canadian Flare Magazine.

Sáhär sa Dakota om sitt liv!

  • On her down-to-earth daily life: “I have such a normal life when I’m not working . . . It’s just nice to be around people you care about and who know you best.”
  • On acting alongside Kristen in Eclipse: “Kristen is one of my best friends, so it was really funny playing her enemy in Eclipse . . . But that’s what acting is and when they yell ‘cut,’ you can go back to your normal self.”
  • On her favorite wardrobe staple: “In Push, I wear these Doc Martens. They’re worn-in and they’re so soft, and they’re one of the only ones that were made with a zipper. That has affected my style in a completely new way. Now I wear them every day.”
  • On the career legacy she hopes she’ll leave: “I hope people will have been moved by something that I’ve done or [that I've] helped somebody through a hard time . . . and that I’ve stayed true to who I am and have been a nice person.” 
  • normal_DakotaFlareMagazinephotoshoo1003
  • normal_DakotaFlareMagazinephotoshoo1004
  •  

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av Twiiliight - 17 november 2012 22:57

    I torsdags sa jag hejdå till Twilight saga. Breaking Dawn del 2 var så himla bra! Bill Condon gjorde ett fantastisk jobb, det blev ett perfekt avslut! Jag kan säga att vissa delar var bättre i boken och vissa delar var bättre i filmen! Skådespelarna ...

    Av Twiiliight - 17 november 2012 22:15

    RÖSTA på vilken film ni tyckte var bäst av Twilight saga

    Av Twiiliight - 9 november 2012 00:06

    Hejhej!    Jag hoppas att ni inte har missat Twilight veckan på 5:an. I tisdags var det Twilight, i onsdags var det New Moon och idag var det Eclipse. Jag saknade verkligen bloggen när jag såg på filmerna!  Så jag ville bara checka in och säga ...

    Av Twiiliight - 18 oktober 2012 12:39

    Wow, det var länge sen jag var här och skrev! Jag var inne på Posh24.se och såg en artikel om Twilight! Det går ett rykte att det kommer komma en uppföljare till Breaking Dawn!!    Från Posh24.se:     Hallå Twihards, vi har en RIKTIGT st...

    Av Twiiliight - 13 juni 2012 11:30

    Hejhej!    Det var länge sen jag var här och skrev. Det har gått ett långt tag sen jag sist bloggade om Twilight.  Nu när jag har börjat gymnasiet och gått ett år har jag insett att tiden inte räcker till. Om några dagar åker jag också utomland...

    Presentation


    Twiiliight

    Omröstning

    Vilken Twilight-film var bäst
     Twilight
     New Moon
     Eclipse
     Breaking Dawn del 1
     Breaking Dawn del 2
     Både Breaking Dawn delarna
     Alla
     Ingen av dem

    Frågeruta

    46 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
          1 2 3 4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    <<< Juli 2010 >>>

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS


    Ovido - Quiz & Flashcards