Twiiliight

Alla inlägg under juli 2010

Av Twiiliight - 2 juli 2010 00:01

Heejheej alla :)


Jag hoppas att alla har haft det bra idag. Jag har. Ni som har besökt bloggen idag har varit helt fantastiska, men det är ni alltid! :D

Jag hoppas att ni tyckte om dagens inlägg :D


Idag har jag sett på The Runaways med Kristen Stewart (aka Bella)  som Joan Jett och Dakota Fanning  (aka Jane) som Cherie Currie.

Jag kommer skriva lite mer om den imorgon :)


Jag kan inte få Eclipse ur mitt huvud, och det vill jag inte heller. Eclipse är helt FANTASTISK!!!!! :D


Nu ska jag säga godnatt till bloggen och till er. Vi ses imorgon alla kramar Twiiliight <3


Sov gott.

Av Twiiliight - 1 juli 2010 21:04

Heejheej alla :)


Nu är det Spider man 3 på TV6 och där kan man se Bryce Dallas Howard (aka Victoria II) som Gwen Stacy! :) Den började nu kl. 21.00 :)

Av Twiiliight - 1 juli 2010 19:10

Charlie Bewley (aka Demetri)  hade en intervju med US Magazine. Där han pratade om sin karaktär, Demetri, han pratar också om Twilights fans! :D

Älskar han. När jag ser Charlie får jag minnen från när jag träffade han! :D

Han har världens sötaste leende!


Av Twiiliight - 1 juli 2010 19:01

Peter Facinelli (Dr. Carlisle Cullen) var på Jimmy Kimmel Live show igår kväll den 30 Juni för att promota Eclipse! :D

Jimmy Kimmel har en av de roligaste intervjuerna nånsin ! :D



Av Twiiliight - 1 juli 2010 18:31

Här är en ny, kort intervju med Eclipse vampyren  Jackson Rathbone (aka Jasper Hale). Där han skulle beskriva sina cast kompisar med ett ord.

Haha, en rolig intervju, älska den! :D



Av Twiiliight - 1 juli 2010 17:40

Kristen Stewart var på Lopez Tonight Show för att promota Eclipse igår kväll!

Jag älskar intervjun, riktigt bra och rolig är den. Man får lärar sig saker om Kristen som man inte visste innan, jag fick iallafall! :)


Jag älskar hur Kristen för söker att härma spanjorerna när de säger - Breaking Dawn!



Kristens pappa jobbar på Lopez Tonight Show, så gullig Kristen är när hon kallar sin pappa Papa Stew :)




Av Twiiliight - 1 juli 2010 17:26

Clevver TV  har ett nytt klipp om vargarna. Hur vargpacken ser ut i deras varg form! :D


Av Twiiliight - 1 juli 2010 17:07

Ashley Greene (aka Alice Cullen) kommer  vara med i en ny film som heter LOL, med Miley Cyrus, Demi Moore, och Thomas Jane.

Miley har sagt i flera intervjuer att hon hatar Twilight, och nu kommer hon spela mot en. Undrar hur det kommer att bli mellan de två!




Ashley Greene, who plays Alice Cullen in the “Twilight” movies, and “Hung” star Thomas Jane are in negotiations to join Miley Cyrus and Demi Moore in “LOL,” Mandate’s English-language remake of the French comedy.


Also joining the cast are Ashley Hinshaw and George Finn.


Liza Azuelos, who helmed the 2008 original, is directing the new pic produced by Michael Shamberg and Stacey Sher.


The story centers on a teenage girl (Cyrus) who is dumped by her more sexually experienced boyfriend (Finn) while her divorcee mother (Moore) struggles to move on with her life.


Greene will play a high school bad girl, and Jane will be Cyrus’ father.


Hinshaw will play Cyrus’ best friend. Douglas Booth has already been cast as Cyrus’ love interest.

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards