Twiiliight

Alla inlägg under juli 2010

Av Twiiliight - 5 juli 2010 21:05

Heejheej alla! Nu kommer jag med lite dåliga nyheter!


Jag kommer inte kunna blogga på en månad för jag ska på semester!

Jag kommer blogga lite då och då, men kanske nån dag i veckan. Jag kommer kolla min hotmail också lite då och då, Twiiliight.bloggplatsen.se .


Jag hoppas att alla har en BRA sommar!! Ha det bra alla!


Mångar kramar Twiiliight <3

Av Twiiliight - 5 juli 2010 20:56

Här är några Eclipse bilder som inte fanns med i filmen!

Jag har skrivit lite ovanför bilderna, vad vissa är och vad jag tror de är! :D


Bella hjälper Angela med inbjudningskorten.

 


Edward ser sig själv som en av Volturi ?

 

Bella och Charlie på avslutningsdagen!

 

Bellas blick på en framtid med Jacob!

 

Av Twiiliight - 5 juli 2010 20:52

Nya Eclipse bilder har blivit hittade!

Jag ska se om jag hitta dem i HQ! :D


Bilder på Alice, Jasper, Edward, Bella, Riley, Carlisle, och Victoria!

Den med Victoria är HQ! :D


           

Stort Tack till Camilla som skickade in bilderna! :D

Av Twiiliight - 5 juli 2010 19:17

Ny bild på Ashley Greene (aka Alice Cullen) från hennes People Magazine photo shoot!

Hon passar så bättre utan smink ! :D


 


Fler bilder kan du se här!

Av Twiiliight - 5 juli 2010 19:08

Robert Pattinson blev nyligen intervjad av GMTV.  Under intervjun svarade Rob på fan frågor, och han säger med att han skulle dejta ett fan!

Dejta ett fan ?! :D


Av Twiiliight - 5 juli 2010 18:55

Här är snygga ny/gamla bilder på Eclipse Vampyren Kellan Lutz (aka Emmet Cullen) från en okänd photoshoot tillbaka i 2009!


Holy Hale!!!!!!!!!!!!!


TEAM EMMETT !!



                   

Av Twiiliight - 5 juli 2010 18:48

Här är video klipp på Eclipse vampyren Charlie Bewley (aka Demetri) och Xavier Samuel (aka Riley) i Rockefeller Plaza, och de hälsade på fans! :D



Av Twiiliight - 5 juli 2010 18:34

Här är Eclipse saker som man kan få på Burger King i USA!

Man kan få: Bellas armband, Edward Cullens ring, Varg pack plånbok, Mini Eclipse väska, och Edward Cullens atmband med The Cullens crest i mitten!

 :D


        

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards