Twiiliight

Alla inlägg under september 2010

Av Twiiliight - 19 september 2010 19:42

Boo Boo Stewart (aka Seth Clearwater) var på Glamorama presented av Macy’s Passport i Los Angeles, i torsdags den 16 September med sina systra Fivel & Sage. 


Aw, Booboo är för söt. Hans systra är med :)


     

Av Twiiliight - 19 september 2010 19:31

 

Peter Facinelli (aka Dr. Carlisle Cullen) var på Whatever with Alexis & Jennifer i fredags den 17 September.

Peter pratade om Twilight och hans serie Nurse Jackie.

Titta på ett annat klipp med Peter här!




ON HOW PETER GOT THE ROLE OF DR. CULLEN IN TWILIGHT:


 
P: I got a phone call from my agency and they said “Do you want to be in a vampire movie?” and I said “No.” I was thinking like bats and caves and some kind of like B-horror, slasher movie. They said “No. It’s based on this book, Twilight. It’s got an underground following. You should read it, and Catherine Harwicke is directing it.” So I said “OK. I’ll give it a read. I love Catherine Hardwicke.” And then I read it and I just fell in love with it. It was kind of a throw back for me to the vampire tales- to the origins of the vampire. It reminded me of this black and white, film noir, beautiful love story with this vampire backdrop and I liked that so I said I would be a part of it.
 
A: And they told you who you were going to play when they gave you the script?
 
P: Yeah, they said… the dad and my first thought was I’m too young to have an eighteen year old kid and they said “No. He is twenty-three and he is three hundred and fifty years old at the same time and I said “OK. I can do that maybe. I can play three hundred and fifty.”

Av Twiiliight - 19 september 2010 10:55

  


Heejheej alla :D


Idag är det en väldigt, väldigt speciell dag. Idag firar jag 1 år här på bloggen!!! :D

  

Jag är riktigt glad över att ha denna bloggen. Ni alla har varit helt fantastiska mot mig, och bloggen. Jag får mååånga besökare varje dag, och ni kommenterar välrdens sötaste :)

 

Jag börjad med Twilight julen 2008. Det var första gången jag såg på Twilight och jag var om många andra, fast vid den. Sen började jag läsa massa med olika bloggar och tittade på massa med video klipp och bilder om Twilight. Och en dag bestämmde jag mig att starta en blogg, (för ett år sen idag :D ) Sen dess har jag bloggat varje dag, utan när jag var utomlands.

 

Jag hoppas att ni alla tycker om mina bilder och inlägg. Och att ni kommer fortsätta titta in och läsa vad jag skriver och att ni fortsätter kommenterar :)



JAG ÄR VÄLDIGT STOLT ÖVER ATT HA DENNA BLOGGEN !!!!!



P.s fler inlägg kommer ikväll. för jag är hos en kompis och jag kommer hem senare ikväll :D Ha det riktigt bra alla !! :D

 Och bilden gjorde jag innan, när New Moon var på bio, och nu la jag baar till 1 år :)


STORT GRATTIS TILL DENNA 1-ÅRS DAGEN BLOGGEN ;) (hihi)


Av Twiiliight - 18 september 2010 16:38

Ny/gammal bild på  Taylor Lautner och Kristen Stewart från deras EW photo shoot när de promotade Eclipse.


 

Av Twiiliight - 18 september 2010 16:35

UNDERBARA nya bilder på New Moon Vampyren Rachelle Lefevre (aka Victoria I) från hennes Urban Expressions photo shoot!


   

Av Twiiliight - 18 september 2010 16:32

Jackson Rathbone, som spelar Jasper Hale i TwiliAlice Cullen Jasper Hale Breaking Dawn Twilight Movieght Saga: Breaking Dawn filmerna, och har get en exklusiv intervju till The Hollywood Gossip där han avslöjar hans ivvrighet att jobba med BD regissören Bill Condon under Breaking Dawn 1 & 2– 

I’ve had such amazing directors and now we have an Academy Award winner directing the last two installments. It’s lovely because I get to learn something from each director. Their style and the way they run sets. One day when I pick up a script and start directing it myself, I’ll have a lot more to learn from.

Av Twiiliight - 18 september 2010 13:20

För nån vecka sen la jag ut en trailer från Cam Gigandets (aka James) nya film som heter Priest! 

Här är en ny poster på den snygga Cam för Priest !! :D

Taylor Lautners Abduction costjärna Lily Collins är också med i Priest


 


Av Twiiliight - 18 september 2010 13:16

Nya bilder på  Eclipse Vampyren Bryce Dallas Howard (aka Victoria II) med ett leende på läpparna på LAX den 16 september! :D


       

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards