Twiiliight

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Twiiliight - 15 oktober 2010 22:16

Fantastiska ny/gamla bilder på Robert Pattinson från hans februari 2009 photo shoot i Japan!


Snygging. Dessa bilder har gjort hela min fredag :D


                   

Av Twiiliight - 15 oktober 2010 19:39

Här är troligen den bästa fanvideon jag någonsin har sett.

En fanmade trailer för Breaking Dawn.

Jag älskar den, så  fruktansvärt bra.


Enjoy! :D


Av Twiiliight - 15 oktober 2010 19:34

Kolla in Billy Burke (aka Charlie Swan) i Drive Angry 3D trailer!  Drive Angry 3D släpps den 11 Februari. (Hihi, på min födelsedag)!


Filmen verkar vara bra och rolig :D Det kommer vara svårt att se Billy spela en bad guy, om man tänker hur snäll han är i Twilight! :D


Av Twiiliight - 15 oktober 2010 16:47

Summit Entertainment har officiellt bekräftat vilka skådespelare som kommer att spela vilka vampyrer i alla de olika klanerna.


The Amazon Coven:

Tracey Heggins- Senna

Judi Shekoni- Zafrina


 



The Egyptian Coven:

Omar Metwally- Amun

Andrea Gabriel- Kebi

Rami Malek- Benjamin

Angela Sarafyan- Tia




    



The Irish Coven:

Marlane Barnes- Maggie

Lisa Howard- Siobhan

Patrick Brennan- Liam


    




The Romanian Coven:

Noel Fisher- Vladimir

Guri Weinberg- Stefan


 




The American Nomads:

Lee Pace- Garrett

Toni Trucks- Mary

Bill Tangradi- Randall

Erik Odom- Peter

Valorie Curry- Charlotte


     



The European Nomads:

Joe Anderson- Alistar


 

Av Twiiliight - 15 oktober 2010 16:38

Heejheej alla :)


Det var länge sen jag skrev ett personligt meddelande. :D

Jag har varit lite upptagen med skolan :/


Idag är det fredag, äntligen. Skolan har varit väldigt jobbigt nu, med massa med prov.

Idag slutade jag 1, vilken var skönt. När jag kom hem var jag med min bästabästa kompis, och vi bakade muffins. Viket var goooooot :D Hon åkte för en stund sen, det är därför jag bloggar så sent.


Nu är det helg med. Så idag ska jag fakstisk inte göra nått. Absolut inget. Men imorgon ska jag vara med min bästis :D


Jag hoppas att alla kommer få en bra fredag och helg. Nu kommer der fler inlägg, lite om Breaking Dawn också!! :D

Av Twiiliight - 15 oktober 2010 16:23


Boo Boo Stewart (aka Seth Clearwater) klädde upp sig som en demonisk, mangla, zombie på Knot’s Berry Farm’s Scary Halloween Haunt i Buena Park, den 13 Oktober!


Jag känner först igen BooBoo. Men den utklädsen ser helt fantastisk ut!! :D


              

Av Twiiliight - 15 oktober 2010 16:19

Go play with Edward. I have to get to work.

- Alice Cullen


 



Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards