Twiiliight

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Twiiliight - 16 oktober 2010 12:44

Eftersom det var länge sen jag översatte en intervju, ränkte jag översätta denna   intervjun med Vampire Diaries vargen Taylor Kinney (aka  den snygga Mason Lockwood) som blev intervjuad av Celebuzz.com, där han sa att Taylor Lautner har ingen chans.


Det verkar som för att spela en varulv dessa dagarna måste du ha fantastiska magmuskler. Taylor Lautner tränade upp sig för sin Twilight roll - hur förberedde du dig?

Det är den största förutsättning tror jag. Människor skickar bara bilder på deras magmuskler och de blir bokade för ett jobb på frund av det (skratt.) Varulvar är bara lite mer maskulin, lite större. Du måste ha Din Taylor Lautner och den killen från True Blood som är riktig lång och stor, så..men det var inte skrämmande. Jag är ganska atletisk och fysisk. Jag kan inte sitta stilla så när jag har ledig tid, springer jag, cyklar, jag surfar, jag gymmar eller nått liknande. Det var inte så svårt att komma i form.


Om du och Taylor Lautner och Sam Trammell från True Blood var i skogen tillsammans, vem skulle framkomma segerrik?

Åh yeah, jag skulle vinna för säkert. Det är ingen tävling.


Du kan läsa hela intervjun på Celebuzz.com!



Av Twiiliight - 16 oktober 2010 12:30

I’m not afraid to die.

- Jacob Black


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards