Twiiliight

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Ut!

Av Twiiliight - 12 augusti 2010 19:07

Heejheej alla :)


Jag vet att jag har varit lite seg med att lägga upp, men det finns inte så mycket i Twilight världen. Nu ska jag ut med ett par kompisar och sen sova hos min bästa vän så jag kommer inte kunna blogga mer ikväll eller kanske t.o.m imorgon. Men ha det så bra annars :D Många kramar Twiiliight <3

Av Twiiliight - 12 augusti 2010 18:01

Här är nya fantastiska bilder på Julia Jones (aka Leah Clearwater)! Hon är så vacker!!  


     

Av Twiiliight - 12 augusti 2010 17:57

TheBookSeller.com har rappoterat att det kommer finnas limited edition vita kopior av New Moon, Eclipse och Breaking Dawn i UK i höst!  

The four limited-edition titles: Twilight, New Moon, Eclipse and Breaking Dawn, will be published by Atom on 14th October as £7.99 paperbacks, available only in the UK and Ireland, and Little, Brown’s territories including Australia, New Zealand, South Africa and India. The white editions will not be available in the US.

The white titles will only be published between October and Christmas 2010, replacing the usual black jackets. The titles will have crimson-edged pages and crimson back covers, with text confined to the spines.

A £75 hardback box-set of the Twilight Saga, plus the novella The Short Second Life of Bree Tanner, is also being released on 12th October.

Du kan för-beställa på Amazon UK här och Play.com här!


Åh, vad jag vill ha en !!!

Hoppas att de kommer till Sverige ! :D

Av Twiiliight - 12 augusti 2010 17:55

Här är en scan bild av Elipse vampyren Kellan Lutz (aka Emmett Cullen) från september 2010 nummret av InStyle UK!

SNYGGING !!


 

Av Twiiliight - 12 augusti 2010 17:52

Igår la jag ut en bild med Kristen Stewart och Tom Sturridge i Montreal posade med fans.

Det var många som undrade varför Tom var med Kristen i Montreal, och nu har jag svaret. Tom kommer vara med i Kristen Stewarts nya film On The Road -


Gossip Cop can confirm exclusively that Sturridge has indeed been cast in the movie.

“He is filming in Canada at the moment for On The Road,” a rep for the actor tells us.

As Gossip Cop reported back in May, Stewart will star in the film alongside Garrett Hedlund and Sam Riley.  

Av Twiiliight - 12 augusti 2010 16:27

Här är en ny intervju med Kellan Lutz (aka Emmet) där han pratar om Breaking Dawn, fight träning, semester och mer.

Eftersom det var länge sen jag översatt något så tänkte jag översätta denna intervjun :D


Kellan Lutz har haft ett toppen (och upptaget) år, men ser fram emot att börja fight träningen för Breaking Dawn, den fjärde boken i Twilight Saga! 


"Jag tror att vi börja repa i September - fight träning -  och den tror jag att vi kommer börja filma i November till Mars i Vancouver och Baton Rouge," berättade Kellan till OK! den 10 Augusti 2010. "Jag älskar göra stunt, jag älska göra action filmer."



‘TWILIGHT SHOOTS ÄR SOM EN FAMILJEÅTERTRÄFF !'

Lutz tycker väldigt mycket om sällskapet av hans Twilight co-spelare, som är väldigt roliga och nere-på-jorden människor.

"We har en roligt grupp av skådespelare som är riktiga människor som kan ha kul" säger Luts. "Vi har många intern skämt just nu, och vi tröttnar inte på varnadra för filmerna är bara tre till fyra månader av filmning och sen gör vi egna saker. Sen blir vi ivvriga att komma tillbaka och det är en fantastisk familje återträff."


Kellan berättar: "Jag kan inte vänta. Jag kan verkligen inte vänta. Jag tror inte att många skådespelare som är med i en trilogi eller saga kan säga att de kan inte vänta att komma tillbaka till casten igen. Dela med sig historier och göra flera minnen."


Medan, Kellan sser fram emot att ta en kort semester och skämma bort sig i exotiska kök innan han börja med fight träningen, komma ihår repliker, repa och filma Breaking Dawn, vilket som kommer dela upp i två seperata filmer.




Så var vill han åka på semester?

" Jag vill verkligen åka  till Turkiet, och Istanbul, Island och Irland." säger Lutz."


Han lägger till:  " Och nånstans att åka ifrån och bli brun innan jag måste vara blek för ett tag (för att spela vampyren Emmet Cullen). "Men jag vill bara ta det lungt för Breaking Dawn kommer vara en stor film att filma."


Av Twiiliight - 12 augusti 2010 16:21

PopSugar Rush har en ny intervju med Breaking Dawn Vampyren Jackson Rathbone (aka Jasper Hale).

PS.R pratade med Jackson på blåa mattan på 2010 Teen Choice Awards i söndags kväll.

I intervjun pratar Jackson hur författarna jobbar väldigt mycket på Breaking Dawn manuset. Och han kan inte vänta till att träffa sina Twilight saga co-spelare! :D


Av Twiiliight - 12 augusti 2010 15:35

Den vackra Emma Roberts tog en bild med den snygga Taylor Lautner på Teen Choice Awards 2010 efter fest! :)


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards