Twiiliight

Alla inlägg under februari 2011

Av Twiiliight - 14 februari 2011 16:06

Taylor Lautner och hans Abduction co spelare Lily Collins anlände på LAX i Los Angeles, den 12 februari! :)


      

Av Twiiliight - 14 februari 2011 16:04


Isn’t it supposed to be like this? The glory of first love, and all that. It’s incredible, isn’t it, the difference between reading about something, seeing it in the pictures, and experiencing it?

- Edward Cullen



 

Av Twiiliight - 13 februari 2011 13:53

Entertainment Weekly  har en ny bild på  Breaking Dawn Vampyr snyggingen Kellan Lutz (aka Emmett Cullen) som Poseidon i hans nya film Immortals -


Snygging! :D


   

Av Twiiliight - 13 februari 2011 13:48

Nya bilder på Breaking Dawn vargen Alex Meraz (aka Paul) med skådespelaren  Beau Brasso, på inspelningplatsen av hans nya film Never Back Down 2!


En film som jag kommer se ! :)


 

Av Twiiliight - 13 februari 2011 13:38

Tinsel Korey tweetade nyligen nya bilder  på sig själv med Breaking Dawn Vampyrerna Cameron Bright (aka Alec) och Charlie Bewley (aka Demetri)!


     

Av Twiiliight - 13 februari 2011 13:15

Heejheej alla :)


Som ni kanske såg så bloggade jag inget igår. Det var för att min bästavän, som är världens bästa, överraskade mig och tog mig till malmö, en stad som är ungefär en timme från var jag bor. Och där shoppade vi lite, åt på Wok och tittade på bio, Love and other Drugs. Igår var det den bästa dagen i hela mitt liv. Jag var riktigt chockad i början när jag fick reda på vad vi två skulle göra och jag kunde inte sluta att le. Vi kom sent hem så det var inte lönt att starta datan.


I fredags, på min födelsedag, hade jag det också riktigt trevligt med mina tjejkompisar.

Jag kan ärligt talat säga att detta var mina bästa födelsedag än så länge!

Av Twiiliight - 13 februari 2011 13:10

I saw no reason for fear. I couldn’t imagine anything in the world that there was left to be afraid of, not physically at least. One of the few advantages of losing everything.

- Bella Swan


 

Av Twiiliight - 11 februari 2011 16:03

Heejheej alla :D


Idag är det en spännande dag för idag fyller den snygga Taylor Lautner 19 år, (och jag får slänga in det här på bloggen att jag fyller 16 :) )!


Ett stort, STORT grattis Taylor (och till mig själv) ! <3


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards