Twiiliight

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Twiiliight - 27 januari 2011 20:35

Det var lite strul innan med bloggen så inläggen kom inte fram, men det funkar nu! :)


Det sägs att Kristen Stewart kan ha fått rollen som Snövit i Snow White and the Huntsman“ en modern version av den klassiska sagan.


Wow, jag hoppas att hon har fått rollen det hade varit riktigt coolt att se Kristen som Snövit! Hoppas, hoppas!



Här är lite info:

Snow White and the Huntsman is expected to begin production later this year for a December 21, 2012 release date. The film is described as a re-imagining of the classic fairy tale “Snow White and the Seven Dwarves” featuring an expanded role for the Huntsman who is ordered to take Snow White into the woods and kill her. Instead, he lets her go and he becomes something of a mentor, teaching her to fight and survive.

Av Twiiliight - 27 januari 2011 20:15

Popsugar har en ny intervju med Elizabeth Reaser (aka Esme Cullen) på Sundance medan hon promotade hennes nya film Homework. 

Elizabeth pratar om sin karaktär i Homework,  Breaking Dawn,  filma i Baton Rouge och Kristen Stewart som en vampyr!





Av Twiiliight - 27 januari 2011 18:17

Heejheej alla :)


Dagens inlägg kommer sent idag för att jag har åkt skidor och snowboarding idag med min klass, plus andra klasser.

Jag är inte så bra på att åka skidor men jag är lite bättre på snowboarding. Visst lite blåmärke här och där, eftersom det är första gången någonsin jag åker skidor eller snowboard.

Men blåmärken gör inte så mycket, det var riktigt kul att åka och jag hoppas på att jag kommer få åka snart igen :)


Av Twiiliight - 27 januari 2011 18:09


I sat without moving, more frightened of him than I had ever been. I’d never seen him so completely freed of that carefully cultivated facade. He’d never been less human… or more beautiful.

- Bella Swan



 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards