Twiiliight

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Twiiliight - 8 november 2010 19:19

 

Åh vad jag blev glad när jag såg dessa bilderna (och ett videoklipp).

Här är bilder på Kristen Stewart (aka Bella) och Robert Pattinson (aka Edward) filma scener för smekmånaden i Rio, Brasilien.


Här är massvis med bilder så allt jag säger är ENJOY!


Jag känner kärleken mellan dem :)


                                                           


 

Av Twiiliight - 8 november 2010 19:14

Robert Pattinson och Kristen Stewart log på balkongen på deras hotell i Rio, Brasilien.


Det måste ha varit tusentals fans som väntade utanför deras hotellrum.


       

Av Twiiliight - 8 november 2010 18:55

Heejheej alla :D


Jag ber om ursäkt för den sena bloggningen, men jag har tyvärr varit upptagen.

Men här har jag ett par bilder för att göra allt bättre. Bilderna sägs vara på Isle Esme. Där (SPOILERS) Bella och Edward kommer spendera sin smekmånad!! :D


Naw, det är riktigt fint. :D


Ser det ut så som ni föreställde Isle Emse är ni läste Breaking Dawn?

Det är mycket mer än vad jag föreställde mig när jag läste B.D...vilket är toppen :D


Uppdatering: Det är de riktiga Isle Esme!


          

Av Twiiliight - 8 november 2010 18:50

I’m so very sorry, Bella. I feel wretched about every part of this, and so grateful that you were brave enough to go save my brother after what I did. Please say you’ll forgive me.

- Rosalie Hale


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards