Twiiliight

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Twiiliight - 26 november 2010 18:34

Här är lite nytt, blandade bilder på Cam Gigandet, som spelade skurken James i Twilight, den första filmen.


Den första bilden är från en photoshoot med Cam, och han ser så snygg ut!


 

Här är bilder på Cam från GQ Men Of The Year Award, den 17 november i LA.

Taylor, Kellan och Victoria Curry var också på den festen!


     


Här är bilder på Cam från premiären av Burlesques, som hade premiär i LA, den 15 november!



Jag längtar till filmen kommer ut!! :D


     

Av Twiiliight - 26 november 2010 18:21

Ett stort grattis till Peter Facinelli som fyller 37 år idag!


Ett stort grattis Peter!! :D


 

Av Twiiliight - 26 november 2010 18:09

Heejheej alla :)


Det är så skönt med fredag. Idag har jag faktisk haft en bra dag. Skolan var kort, jag slutar 1 varje fredag. Sen efter skolan så har jag faktisk varit med och köpt min julklapp, som är en mobil, Xperia X10 mini pro :D Tyvärr så får jag inte den förrän på julafton. Men men, det är bara en månad kvar! :D


Idag händer inte så mycket, jag ska bara ta det lungt, tyvärr så måste jag plugga med, men jag har ett tröstpris, daim tårta :D

Imorgon så ska jag till Helsingborg igen, för att kolla på skolor, igen.

Så jag kommer inte blogga förrän jag kommer hem ...


Jag hoppas att alla får en fantastisk fredag och helg! :D

Av Twiiliight - 26 november 2010 17:27

Här är flera bilder på Maggie Grace (aka Irina)från hennes photoshoot med Glamour magazine. Maggie är med i December nummer i Glamour !




         

Av Twiiliight - 26 november 2010 17:21

Taylor Lautner och Boo Boo Stewart (aka Seth Clearwater) anlände på LAX flygplats i Los Angeles, igår morgon på Thanksgiving. Taylor och Boo Boo flög från New Orleans, Louisiana efter ha filmat in (en del, ganska liten del tror jag) Breaking Dawn i Baton Rouge !


       

Av Twiiliight - 26 november 2010 17:18

The sunlight broke through the back windows, sparkling on Edward’s skin. My eyes had not moved from his since Alice’s departure. We’d stared at each other all night, staring at what neither of us could live through losing; the other. I saw my reflection glimmer in his agonized eyes as the sun touched my own skin.

- Bella Cullen


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards