Twiiliight

Alla inlägg under februari 2011

Av Twiiliight - 25 februari 2011 13:32

Heejheej alla :)


Igår kunde jag inte blogga för att jag var i Helsingborg hela dagen. Sen på kvällen var jag med ett par kompisar så jag hade ingen tid att blogga och tyvärr så kan jag inte blogga fram till söndag.

Min bästa vän fyller år imorgon så idag ska vi handla och planera allt till imorgon, och imorgon kommer hon ha gäster så det all tid kommer att försvinna från bloggandet. Men på söndag börjar jag blogga igen :)


Jag önskar er alla en trevlig helg kram Twiiliight

Av Twiiliight - 23 februari 2011 21:44

Idag fyller den fantastiska Dakota Fanning (aka Jane) 17 år!!

Jag tycker att Dakota är en fantastisk skådespelerska :)


Grattis från Twiiliight :)


Breaking Dawn Dakota Fanning Happy Birthday Dakota Fanning! dakota fanning

Av Twiiliight - 23 februari 2011 21:11

Kellan Lutz (aka Emmett Cullen) var på den 13:e årliga Costume Designers Guild Awards  på  Beverly Hilton hotel i Beverly Hills,den 22 februari!   Kellan presenterade Best Fantasy Film Costume Designer Guild Award till kläd designaren Colleen Atwood för Alice In Wonderland.


       

Av Twiiliight - 23 februari 2011 20:36

Enligt bloggen TwiCrack Addicts har skådespelerskan Christie Burke blivit castad som tonårs-Renesmee.


Wow, det låter jätte spännande!!! :D

Jag längtar verkligen till Breaking Dawn :)


Breaking Dawn christinaburke171 Breaking Dawn Casting News: Christie Burke Rumored To Play Teenage Renesmee breaking dawn

Av Twiiliight - 23 februari 2011 20:14

Här är en ny fan-art på Bella, Edward och Renesmee som är hittad på twifans.com!


Aw, är det bara jag som älskar denna bilden? :)


 

Av Twiiliight - 23 februari 2011 19:55

Reelz Channel intervjuade nyligen  Billy Burke (aka Charlie Swan) där han pratade om hans nya film Red Riding Hood som går snart på bio i USA, och regissören är Catherine Hardwicke som regisserade den allra första Twilight! :D


Vid slutet av intervjun pratar han om Breaking Dawn!



Breaking Dawn | Drive Angry | The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2 | Red Riding Hood | Billy Burke | Hollywood Dailies | Movie Trailer | Review

Av Twiiliight - 23 februari 2011 16:03

Här är en fantastisk fan art bild på Mackenzie Foy, aka Renesmee!


Jag längtar verkligen jättemycket till de första bilderna på Mackenzie som Renesmee! :D


 



Av Twiiliight - 23 februari 2011 15:47

Bronson Pelletier (aka Jared), Michael Welch (aka Mike Newton) och Kiowa Gordon (aka Embry) pratar om Breaking Dawn och vad de ser mest  framemot i filmerna. De säger att Breaking Dawn filmerna kommer att bli de bästa och att regissören, Bill Condon, är fantastisk och han verkar verkligen ha förstått sig på boken och många skådespelare ger honom beröm!


Halvvägs in i klippet börjar de prata om Breaking Dawn och Innan det ger de sina bästa dejtingtips! :D


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards