Twiiliight

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Twiiliight - 15 juni 2010 19:02

Heejheej alla :)


Just nu är jag hemma hos mina kusiner och jag komer vara där i ett par dagar. Jag hann inte att skriva innan jag åkte. Men jag kommer inte kunna blogga så mycket nu när jag är här. Men jag ska försöka så mycket som det går.


Imorgon ska jag till Liseberg med min kusin, hela dagen. Så det kommer bli jättekul :)


Men vi hörs om ett par dagar, kolla in lite då och då :D Ha det bra kramar Twiiliight! :)

Av Twiiliight - 15 juni 2010 15:34

Här är en ny videp från Reelz Channel Twiligth Tidbit. Där pratar de om Eclipse såklart, om Chaske Spencer om att han har spelat en vampyr innan och Girls Vanity Fair! :)


Enjoy...




Eclipse | Dakota Fanning | Chaske Spencer | Bryce Dallas Howard | Hollywood Dailies | Movie Trailers

Av Twiiliight - 15 juni 2010 14:02

Stort grattis till Elizabeth Reaser som fyller 35 år idag! :)

STORT GRATTIS  kramar Twiiliight :)


 

Av Twiiliight - 15 juni 2010 13:58

Robert Pattinson och Kristen Stewart blev nyligen intervjuade av Access Hollywood medan de promotade Eclipse. I videon pratar de om Breaking Dawn, och bita-kudden-scenen!!! :D


Av Twiiliight - 15 juni 2010 13:52

Här är en ny video från PopSugar Rush. Den är om Breaking Dawns önskelista, om vilka scener de vill se i Breaking Dawn och vilka de skulle vilja hoppa över.

VARNING: Det finns spoilers till er som inte har läst boken!

Videon på Breaking Dawn är fram till 1.07 - sen är de andra kändis nyheter :D


Av Twiiliight - 15 juni 2010 13:49

Eclipse regissören David Slade tweetade nyligen en bild på Dakota Fanning (aka Jane) under Eclipse Press Junket!

Naaw, vad söt bild på Dakota!! :)


 

Av Twiiliight - 15 juni 2010 13:41

Eclipse casten blev nyligen fotograferade i en Photobox LA för Extra TV under Eclipse Press Junket i helgen!


Jag älskar, älskar dessa bilderna. Absolut de bästa från hela Eclipse press junket!


  



FLERA ABSOLUT BÄSTA BILDER KAN NI SE HÄR! :D

Av Twiiliight - 15 juni 2010 13:35

Här är en ny bild som ska föreställa tält scenen i Eclipse. Som är bara min favorit kapitel i boken!! :D

Som ni ser så är det Edward Cullen som sitter i hörnet och tittar på medan Jacob Black värmer Bella Swan från hemska snöstormen!

Haha, vad tycker ni om bilden? :D


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards