Twiiliight

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Twiiliight - 22 juni 2010 22:00

Ett nytt klipp där man kan redan se fans campa utanför Nokia Theater för Eclipse premiären som är på Torsdag.  Klippet innerhåller också intervjuer med Kellan Lutz och Jackson Rathbone.


Av Twiiliight - 22 juni 2010 19:43

I Sverige Twilight-stjärnorna Taylor Lautner och Kristen Ste

Hejhej alla :) Jag var ute på Aftonbladets hemsida och kollade vad de hade skrivit om gårdagens händelse, som alla vet, Kristen Stewart och Taylor Lautner var i Stockholm!

:)  Och som sagt kunde jag inte vara där :(Jag har lagt ut lite bilder och video klipp, och jag hoppas att det kommer flera bilder och video klipp.   Men det var en stor händelse och jag ville se vad tidningarna hade skrivit och så här skrev Aftonbladet:


Bakom kulisserna
på ”Twilight”-träffen

Det här är ”Twilight”


 

En sammetsögd varulv.

En kärlekskrank tonårsflicka.

Direkt från Hollywood intog de båda "Twilight"-stjärnorna Stockholm i går.

På måndagen anlände Kristen Stewart, 20, och Taylor Lautner, 18, till Stockholm för att träffa fans och press inför vampyrfilmen "Eclipse", den tredje delen i den omåttligt populära "Twilightsagan".

Till och med presskonferensen höll Hollywood-mått.

Utanför anrika Grand Hôtel i Stockholm stod vakter som lotsade in hela Nordens journalistkår. Namn prickades minutiöst av och säkerheten var enorm. I en sal fick ett trettiotal fotografer en kvart på sig att ta bilder på de två stjärnorna.


Mediejippo utan like


I Spegelsalen samlas reportrar och tv-kanaler. Alla ville få en plats längst fram och finska tjejtidningar blandades med svenska kvällstidningar.

Det var ett mediejippo utan dess like. Stämningen var förväntansfull när ett smakprov från den kommande filmen "Eclipse" visades.


Skämtar om Volvo


På utsatt tid tog Hollywood-stjärnorna plats bakom bordet. Kristen Stewart iklädd en axelbandslös guldig klänning såg trött ut medan Taylor Lautner i blå skjorta och kofta drog skämt och verkade avslappnad.

De fick frågan om de har hunnit åka Volvo eftersom de är i Sverige. (I Twilight-filmerna kör vampyren Edward en silvergrå Volvo). Kristen Stewart hängde först inte med i skämtet men började sedan le.

– Varje gång jag ser en Volvo tror jag att det är Edward som kommer, skojade hon och såg drömmande ut.


Flickfavorit


Taylor Lautners karaktär Jacob har blivit en flickfavorit.

– När fansen skriker att de älskar mig tar jag inte det personligt. De älskar Jacob och eftersom jag spelar honom tror de att det är mig de älskar, sa han.

Kristen Stewart tappade fokus efter ett tag och stakade sig på nästan varje svar. När hon inte fick fram vad hon ville säga började hon med rynkade ögonbryn gestikulera. Det har varit en lång pressturné.

Den senaste månaden har stjärnorna flugits runt hela jordklotet och gjort exakt samma sak som i Stockholm.


”Svår att inte skratta”


I "Eclipse" får Taylor Lautner äntligen kyssa sin stora kärlek Bella (Kristen Stewart) bakom ryggen på hennes pojkvän, vampyren Edward.

– Det var en utmaning att inte börja skratta när jag sa min replik: "Jag är hetare än han" efter kyssen, säger Taylor Lautner.

– Du gjorde det bra, fyller Kristen Stewart blixtsnabbt i.


Hinner inte med Millenium


Om Kristen Stewart kommer att spela Lisbeth Salander i den amerikanska versionen av Millenniumtrilogin?

– Jag ska spela in filmen "On the Road" i sommar och om tre månader börjar vi med den fjärde "Twilight"-filmen "Breaking Dawn" så jag tror inte de hinner vänta på att jag ska bli klar.

Den trettio minuter långa presskonferensen är över.

Och samma frågor har upprepats och besvarats ännu en gång.



HÄR  och HÄR kan ni läsa om hur det var för fansen att träffa dem.

Aftonbladet berättar att det var mycket skrik och gråt. Det var 9000 skrikande fans!


r kan ni se artiklen som jag la ut och video klipp under artiklen!


Taylor Lautner omringad.

Av Twiiliight - 22 juni 2010 19:25

Här kan ni se hela Press konferensen i bra kvalitet med Kristen Stewart och Taylor Lautner från Stockholm igår! :)




Av Twiiliight - 22 juni 2010 18:55

Late Night With Jimmy Fallon har gjort en annan  Robert Is Bothered video!

Jag har lagt upp olika video klipp innan. Men här är den senaste, Robert Is Bothered by the World Cup!

Haha, älskar den !! :D



Av Twiiliight - 22 juni 2010 18:40


Radaronline.com har en ny intervju med Billy Burke (aka Charlie Swan/Bellas pappa).  Billy pratar om hans nya album, Removed, som kommer ut idag den 22:a Juni, jobba med Eclipse regisöören David Slade och scenen med Bella och Charlie har sex pratet (blommor och bi). På radaronline.com kan ni se videon med Billey!

Just days before the premiere of the Twilight Saga: Eclipse, Billy Burke, who plays Bella’s father Charlie Swan, has a full schedule releasing a new album and performing a concert.


In an exclusive video interview with RadarOnline.com at the Gibson Showroom in Beverly Hills, Billy talked about the album Removed, revealed his awkward moments on set with Kristen Stewart and joked about how the cast dissed him at their jam sessions.


As Bella’s father, Billy dished to RadarOnline.com reporter Alexis Tereszcuk about his favorite scene in Eclipse.


“Bella and I have a scene in the kitchen, where it gets a little awkward – I feel compelled to have the talk with her about sex and being safe and all that. Even right now I’m getting a little nervous about it”, he admitted.

 

Billy told Radaronline.com he enjoys working with Kristen because they both have the same acting method.


“We get our idea of what we would like to see happen and we just throw it out there.”


The Twilight cast members are all musically talented.


Robert Pattinson plays the guitar and Jackson is in a band, but the late night jam sessions they all have after hours seem to have left someone out.

“Haven’t been invited, thanks guys,” Burke joked.


Billy is in good company with the Twilight cast musicians and complimented them despite his snub.


“Rob’s very talented, Jackson’s very talented, Kristen even plays a little bit.”


Removed is available on Billy’s website and is being released on Tuesday, June 22.


Billy is having his first concert the same night at the famous House of Blues in Hollywood.


He confessed, “I haven’t played live in about 14 years. At rehearsal, two nights before the show, it all came together. It sounded much like the record, which is what we were after.”


Find out in the RadarOnline.com exclusive video interview if Billy is keeping his famous stache in the upcoming Twilight movie.


“It’s the best of the series,” Billy said about Eclipse, which hits theaters on June 30, 2010.

Av Twiiliight - 22 juni 2010 12:19

Här är flera bilder på Kristen Stewart och Taylor Lautner i Stockholm på Eclipse fan event igår.


Jag önskar att jag var där.

Jag älskar Kristens klänning!


Om det är någon som har bilder, videoklipp eller vill skriva hur det var i Stockholm och se dem kan man gärna dela med sig här på bloggen, ni kan skriva och skicka till mig på min hotmail: Twiiliightmejl@hotmail.com   ! :)


               

Av Twiiliight - 22 juni 2010 12:08

Här är en ny fantstisk still bild från Eclipse på Edward Cullen (Robert Pattinson) och Bella Swan (Kristen Stewart)!! :D


Kan  det vara när Edward upptäcker Victoria och Riley?

Bara  8 daagar kvar! :D


Under bilden kan du se en annan bild på Edward ögon!


   

Av Twiiliight - 22 juni 2010 12:05

Här är en ny The Last Airbender TV spot med Jackson Rathbone (aka Jasper Hale) som Sokka!

Jag måste nog säga att detta klippet var roligast av all som jag har lagt upp.


-You can bend air ..Jag älskar Jacksons ansiktsuttryck när han säger det! :D


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards