Twiiliight

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Twiiliight - 1 oktober 2009 21:49

 


Asså jag älskar denna bilden.

Hur fina får man bli :)

Av Twiiliight - 1 oktober 2009 21:23

 

Detta stod i Svenska In Touch om Twilight:



10 "hemligheter" från inspelingen av Eclipse (tredje boken)


Christian Serratos som spelar Angela Webber har lite smaskit att berätta.


#1 : Scenerna spelar inte in i ordning.

Christian berättar att inspelningarna avgör vilka scener som ska spelas in.


#2: Skådisarna gillar den nya regissören.

Först ut var Catherine Hardwicke, sedan var det Chris Weitz och nu är det David Slade.


#3: Film är favoritavkopplingen.

Mellan filmerna är det spel, DVD & musik. Christian berättar att det var hon som tog med sig Titanic förra gången.


#4: Det är svårt att umgås i grupp utanför inspelningarna.

Christian och hennes motspelare tillbringer sin lediga tid i trendiga affärer och resturanger. Men hon säger att det är svårt att till exempel gå ut med Rob. Det tar en timmer eller  mer bara för han att komma till resturangen, för fansen jagar honom.


#5: De nya skådisarna passar in direkt.

Bryce Dallas Howard som spelar den nya Victoria är väldig trvilig och är rolig att jobba med.


#6: Det pågår ett Twitter-krig på inspelningarna.

Christian "slåss" mot t.ex Peter Facinelli om vem har dom största Twilight Twitter.


#7: Halloweenenfirande á la Twilight.

Eclipse är plannerad att vara färdig den 31 October, då vill Christian ha en Halloweenfest. Nu hoppas hon bara att det händer, som en bra avslutning.


#8: Så äter en ickevampyr.

Eftersom Christian är en vegetarian så är cateringmat inte för henne, men hon äter chips, frukt m.m annars.


#9: Förbredelserna tar lång tid innan filmandet börjar varje dag.

Christian berättar att det tar en och en halv timmer för smink och hår att bli färdig, hon blit otålig eftersom hon vill börja så snabbt att spela in scenerna.


#10: Fansen letar upp Rob & teamet.

Ett gäng Twilight-fans upptäckte var scenerna skulle filmas, så dom började sprida ryktet. Stackars Rob och gänget.



Jag tycker synd om Rob, fans skrikande överallt. Jag vet att han är synd, men han kommer att gå i deperation om dom fortsätter.


Av Twiiliight - 1 oktober 2009 21:17

Heejheej alla Idag är det den 1 Oktober...


Idag var jag på maxi med kompisar för att köpa godis, så tittade jag på tidningarna, och låt mig säga att jag är beroende av skvaller tidningar men jag hittade lite om Twilight i Svenska In Touch.

Sen efter skolan handlade jag med mamma och så såg jag Frida tidningen och där var Twilight me...så det blev tidning nummer 2.


Jag kommer lägga ut ett inlägg om det som stod i tidningarna..........

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards