Twiiliight

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Twiiliight - 14 oktober 2009 22:36

Här är 2 bilder på hetingen Robert Pattinson <3

Vad tycker ni??




 


Av Twiiliight - 14 oktober 2009 22:15

 

Ashley Greene gav en exklusiv intervju med Twilight-Review.com, de diskuterade hur det var att växa upp och hur det var att komma in skådespelandet, hannes roll som Alice Cullen i Twilight saga och att hon är Team Jacob!



TSR.com: Vad var ditt första jobb som du gjorde, och hur gick det?

AG: Mitt första jobb. Punk’d. Det var så galet bra eftersom teamet var roliga och snälla. Plus, jag fick träffa Ashton Kutcher och det var coolt.

TSR.com: Vilken är din favorit bok av serierna?

AG: Jag är mellan New Moon och Eclipse. Men jag älskar dom alla.

TSR.com: Är du Team Edward eller team Jacob?

AG: Ughhhh… svårt. Jag gillar verklinge Rob och Edward är toppen, men jag är Team Jacob. Det är för....du måste älska Taylor., han spelar Jacob så bra, så...mitt hjärta tillhör han. Hahaha!

TSR.com: Vilken scen i filmen är din favorit så länge?

AG: High school avslutningen. Jag älskar den. Det fick mig att minnas min avslutning.

TSR.com: Det ser ut som att teamet är väldig tighta tillsammans. Har ni kul tillsammans bakom scenerna eller är det väldigt seriöst ? Har du några "bakom scener" som du kan berätta?

AG: Vi alla är som brödrar och systrar, så vi har kul hela tiden. Roliga historier? väl, det finns många. Men en rolig sak va alltid gör med Kellan, Jack & Xavier är att irritera Rob genom att sjuknga Katy Perry eller Miley låtar. Vi suger som sångare, så vi skrämmer han hemskt.

TSR.com: Känner du dig själv identiferad på gatan? Hur gör du då om du känner så?

AG: Prata med folk är alltid trevligt. Fansen är väldigt trevliga och allt. Men....paparazzi är helt annan historia. Det är svårt ibland men vi alla vet att det är en del av vårt jobb..

Av Twiiliight - 14 oktober 2009 18:09

 


Robert Pattinson......hur snygg får man vara ? <3

Av Twiiliight - 14 oktober 2009 18:07

He came to rest with the side of his face pressed tenderly against my chest. Listening to my heart.

- Bella Swan

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards