Twiiliight

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Twiiliight - 15 oktober 2009 22:00



 


Nikki Reed berättar för Seventeen varför hon är Team Jacob, hur hennes resa i Grekland var, hänger med Kristen och mycket mer. 


Hennes New Moon flykt.

“ Det blev mycket när vi filmade  andra filmen med publik. Att ha folk som väntar utanför mitt hus ger mig en panik attack. Jag förstor inte varför folk ska följa efter och fotografiera mig överallt. Så jag bestämmde mig att lämna huset lite, och det blev 2 månaders semester i Grekland."

Missade ute i Vancouver

“ Vi fick verkligen njuta och utforska Portlan för att vi vara lite distraherade ( mer än vad vi är nu). Att filma andra filmen var som att leka kurrigöma där vi inte kunde gå ut utan att bli tittade på eller följd."


Kristen & Nikki Chill Tid
“Musik är en stor del av vårt liv. Hon spelar gitarr, och jag lär mig att spela gitarr. Ungefär ett år sedan, var vi på gitarr shopping. Hon följde me när jag köpte min gitarr. Det var kul. Så vi spelar, vi bara sitter och jammar lite.”


Den riktiga Rosalie
“Jag tycker att röstning scenen är min favorit eftersom den ger känslor och (direktören) Chris Weitz va väldig öppen om min dialog. Det gav mig en chans att visa att Rosalie är ingen galen&dålig person. Hon har sen själ och hon bryr sig faktisk om sina brödrar och familj och säkerheten för alla."

Nikkis rebelisk spel
“Vi filmade på kvällen i slutet av filmen, och från kvällen filmade jag fram till 9:e på morgonen. Kristen och jag bestämmde oss att vi skulle gå tillbaka till nån av vårans hus, och det slutade att alla kom, och vi hade en sorts galen party på morgonen.”


Första intrycketgitarr och han
“ Första gången jag träffade Jacksson Rathbone var på flyget till Portland, han hade sin gitarr och glasögon, och jag tänkte till mig själv, Oh nej, inte en annan musikier/skådespelare. (skratt) och jag vet inte vad jag tyckte om Rob. Min åsikt om Rob har alltid varit samma. Han är en bra kille, han är väldig talangful, (men) vi är inte så nära som dom andra.”


Afrikan Safari äventyr.
“Kristen och (ex-pojkvän) Michael Angarano ich jag spenderade varje dag tillsammans, utan distration, utan data, utan mobil, utan en ögonblick till (oss själva). Och vi alla var i samma tält, för att igentligen skulle jag vara i en annat tält, men självklart blev jag rädd.”


Varför är hon Team Jacob
“ Jag är den enda av rollbesättningen som är Team Jacob. Och det är för att jag känner mig lite äldre än alla andra, jag känner mig en del som ett barn som har mentalitet som Bella har för Edward, vilket jag är redo att offra min familj, mitt liv, bokstavligt talat mitt liv för denna personen, för han är mitt allt. Hon är orolig över han. Och för mig, har det aldrig varit bra. Jag har gjort detta förrut, och jag tar dessa böckerna seriösa. Jacob är den rätta. Han är rätt för Bella. Han är hennes vän, han älskar henne otroligt, och hon behöver inte offra nått för han. Förhållande är, såklart, allt om att kompromissa.”


Hemlig kärlek vs. enkel kärlek
“I Jag tror att många tjejer blir tagna av utmaningen av att vara tillsammans med en som är farlig, en som är ond, en som är frestande, en som är allt av dessa sakerna, och du glömmer vad som är enkel kärlek.”


Sätter ordet rätt
“ Jag kan inte vinna, även om jag säger det. Ett par veckor sedan var jag på en gala och dom sa, " Du missade Robs födelsedag, hur känner du dig?" Och jag sa, " jag ringde han, det är okey." Sen skrev dom, " hon är deffinitivt bitter om uppbrottet", jag bara vilket uppbrott? Rob och jag har aldrig varit tillsammans."

Av Twiiliight - 15 oktober 2009 20:39

Idag blir det lite rörliga bilder :)

Bara så att ni vet :)

Av Twiiliight - 15 oktober 2009 20:36

Image and video hosting by TinyPic


Best Kiss Mtv Movie Adward 2009.


Jag har letat efter videon men har inte hitta men denna får duga...enjoy :)

Av Twiiliight - 15 oktober 2009 20:04

Twilight Saga New Moon Lenticular 3D Poster - Click Image to Close


New Moon i 3D.....


Vad tycker ni??

Av Twiiliight - 15 oktober 2009 17:07

           



Taylor Lautner kommer att komma med i GQ magazine. Här är några av hans photoshoot. Han är 17 år men än då så reta han oss och undrar varför vi är såna dreglare.:)

Av Twiiliight - 15 oktober 2009 16:50

Heejheej Här kommer ett klipp från Youtube. Det är en fanmade, ett klipp från New Moon :)


Hoppas att ni tycker om den :)


Av Twiiliight - 15 oktober 2009 16:45

How opposed are you to grand theft auto?

- Alice Cullen

Av Twiiliight - 15 oktober 2009 16:43

 


Dagens bild blir på Justin Chon som spelar Erik Yorkie i Twilight.

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards