Twiiliight

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Twiiliight - 19 oktober 2009 23:28

Breaking Dawn


When you loved the one who was killing you,it left you no options.
How could you run,how could you fight,when doing so would hurt that beloved one?

If your life was all you had to give,how could you not give it,

if it was someone you truly loved?

Av Twiiliight - 19 oktober 2009 23:15

Här hittade jag en intervju med RPattz. Lite gammal men det gör inget, alla älskar RPattz ändå :)



Hade du nån ide om hur det skulle bli för din när du skrev upp dig för Twilight?
Ingen aning. Jag läste manuet och jag visste knappt att det fanns böcker också. Den enda anledningen jag gick till provspelningen var för att se Kristen, för jag hade nyss sett "The Wild".


Säger du att du är lite kär i henne?
Självklart! nej, vi är bara  väldigt bra kompisar.


Men det finns många rykten om er två....

Jag vet- men ärligt, vi är bara vänner.


Har du nån flickvän?
nej, nej. Jag är ung, fri&singel.


Vad letar du efter i en tjej?
Jag gillar folk som är framåt, Gud, jag vet inte. Jag gillar starka människot med många muskler...jag vet inte. Jag tar det jag kan få!


Du har en stor klunga av kvinliga fans, är du rädd för dom?
Jag hade ingen ide att folk kunde bli så besatt. Men det är inte läskigt- det är fantastisk. Människor har den iden att jag är lik min karaktär och tror att vi är samma, men igentligen är vi inte det.


Hur bekväm är du med allt idol-liknande uppmärksamheten?
Det ganska konstigt, men jag har inte haft tid att titta på det än för att jag har varit upptagen med Twilight och mina andra filmer.

Jag jobbar konstant och jag känner att jag har alltid Twilight människor nära mig-om inte mina Twilight kollegor, då mina fans- det är lite konstigt om jag ska vara ärlig.


Har du några konstiga fans upplevelser?
En gång var det fyra tjejer, i Chicago tror jag, och de rev sig i nacken tills det började blöda och när det kom till mig hade de blodiga naglar. Det var äckligt!


Vad är det svåraste delen av att vara Edward Cullen?

Tror nog att är när man ska vara läskig samtidig som du ska vara söt.


Gör det dig orolig att du kanske alltid komma vara en hjärtkrossare?

Jag är överaskad om hur saker har blivit som det är, jag tänker hela tiden, jag har inte den rätta personligheten som passar i denna slags roll.


 Why do you think Twilight fans are more obsessed than Harry Potter... fans, Lord Of The Rings fans and Matrix fans?
Jag vet inte, men dom är deffinitivt besatta. Det är nån konstig slags samband som några av människor har till boken - det kan vara extremt.


Jag tror att Harry Potter fan...som är likadan, men jag gissar att historian är så tillsammans att folk tror att dom känner karaktärerna och kan känna så som dom gör.


Om du kan leva för alltid, som Edward Cullen, vad skulle du göra?
Troligen lära mig att prata franska. Eller kanske skulle jag spendera tre veckor utan att sova och lära mig att spela piano. Du blir bra på saker för att du har tid att göra allt.


Du säger att Edward är lite tvångsmässig- är du överaskad att tjejer tycker att Edward är den perfekta killen nånsin?
Det är konstigt, men tjejer verkar alltid att gilla det. Att vara en kille, tittar du alltid på en tjej och tycker, varför är du med den killen? Men faktisk så är den snälla killen som kommer sist.



 

Av Twiiliight - 19 oktober 2009 22:45

1. Tänk på en fråga ni skulle vilja ha svar på.

2. Klicka sedan på bilden av Bella

3. Då kommer det upp ett svar på er fråga



Get a quotes widget from Askzy!

Av Twiiliight - 19 oktober 2009 22:00



Edward-and-Bella-Cullen-Wedding-Man


Som du kanske har hört, så finns det många rykten om Breaking Dawn.

En av dom största rykten just nu är att Breaking Dawn (om det nu blir en film) så kommer den inte bli filmad i Vancouver, men utan i Portland Oregon (där Twilightvar filmad).


Enlig källor, så ska den fjärde och sista hisorian av Stephenie Meyers serie kommer bli släppt i två delar och filmningen kommer att än en gång filmas i Portland. Det sägs att Breaking Dawn kommer börja filmas i September 2010.  En direktör till filmingen har inte blivit nämnd.


Summit har inte bekräftat att filmen kommer att delas upp i två delar, men författarinan Stephenie Meyer har sakt:

" Det måste vara uppdelad i två delar eftersom det är svårt att få allt i 90 minuter."








Ohh jag hoppas att Breaking Dawn blir en film, men också att den kommer att bli uppdelad i 2-3 filmer eftersom så som Stephenie Meyer sakt, det är svårt att få in allt i 90 minuter. Jag längtar men jag får vänta lite, just nu längtar jag till NEW MOON :)


Av Twiiliight - 19 oktober 2009 21:31

Idag firar vi en månad här på bloggen :)




Av Twiiliight - 19 oktober 2009 15:10

  Här några av New Moon spelkort....



       

         

Av Twiiliight - 19 oktober 2009 12:45

Taylor Lautner såg väldig väldig het ut i läder i lördags på " Spike TV´s Scream 2009 Award. Taylor Lautner vann ett pris för bästa framträdare, Twilight är också en vinnare för Bästa fantasi film. Taylors New Moon motspelare Robert Pattinson&Kristen Stewart vann också vann pris för bästa skådespelare&bästa skådepelarska.


   

 

   


Av Twiiliight - 19 oktober 2009 00:10

Heejheej alla Idag den 19:e firar vi en månad här på bloggplatsen. Och eftersom jag är sjuk så kommer det komma lite inlägg detär det kommer att stå:


IDAG FIRAR VI EN MÅNAD :)


Ha en bra natt :)

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards