Twiiliight

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Twiiliight - 24 oktober 2009 23:43

 



" Hon såg mig i ögonen, böjde och sakta började slicka min öppna hand. Och när jag klappade den vackra hunden insåg jag hur mjuk hennes multi-färgad pälsen var, och jag kände hennes depration för ett riktigt he. Vårt band var så starkt som det var ödet som tog oss tillsammans. Jag visste att hon var den rätta".




Nej vad söt Kellan är, både på bild och text.........


Av Twiiliight - 24 oktober 2009 22:15

Heejheej alla ....Det är lov glömde jag skriva igår.....vad skönt :)

Av Twiiliight - 24 oktober 2009 19:00

 


Den sexiga vargen Alex Meraz (aka Paul) ger en toppen intervju med Saturday Night Magazine.


Det måste ha varit en häftig tävling för dom fyra vargarna rollerna. Hur var casting metoden och hur fixade du rollen som Paul?
Det var en intressant metod. När jag fick ett samtal för rollerna,  hade jag redan börjat träna för att jag visste att det skulle bli nån fysiskt krävande. Efter ett par rundor av callbacks, var jag lycklig att få en roll.


Vad kan du berätta om Paul?
Paul är den "bad boy" av vargpackten. Han kommer i kors som en flykting, men jag tror att han blir missuppfattad. Han är väldig stolt över att vara en  Quilete och tar ansvaret som en beskyddare för hans folk.


Är du förbredd över gänget om kvinnliga fans som du kommer att få?
"Bring it on".


Vad gillar du att göra på din fritid?
Måla, spendera tid med min familj, och träna.


Vilka är dina favorit filmer?
Fight Club, Only the Strong, Dragon: The Bruce Lee Story, Ninja Scroll, Ong-Bak, Amores Perros, City of God, Apocalypto, och District 9.

Av Twiiliight - 24 oktober 2009 18:30


Robert Pattinson Kan inte tävla med Edward Cullen



In USA Today



Robert Pattinson berättar lite om skillnaden mellan Twilight&New Moon, om hans berämmelse och liv som Edward Cullen.....


Om New Moon: " Att göra denna film, är det nästan som att folk har blivit mer oroliga över vad fansen vill, mer lyckad kommer den att bli. Den första ser mer lugn Än New Moon."

Om berömmelse:  Om hans berömmelse: " Jag insåg efteråt om hur jag kunde kontrollera det lite mer. Men jag är fortfarande som ett rådjur i strålkastare.

Om live som Edward Cullen: "Det är nått om karaktären som, av en anledning, har fått intresse i så många människor...om du vill tävla med din egen karaktär, måste du verkligen tävla. Jag vet inte om jag skulle ens tävla. Jag bara låta det vara."


Av Twiiliight - 24 oktober 2009 17:32

 


Här har du datum när Twilight casten kommer att besöka, så om du är i U.S.A åk ditt då :)

Jag önskar att jag bodde i U.S.A

Av Twiiliight - 24 oktober 2009 15:56

Här har du ett litet sneak peek från New Moon...enjoy

Av Twiiliight - 24 oktober 2009 13:43

Ashley Greene skrev detta på hennes twitter:


Guys I can't believe we're almost done filming ECLIPSE! How crazy is that?!


 

Av Twiiliight - 24 oktober 2009 13:37

 

Den 20 November kommer Robert Pattinson vara med på "The Ellen Show"...så missa inte :)

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards