Twiiliight

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Twiiliight - 1 mars 2010 21:59

Heejheej alla :D


Idag har jag lagt upp mycket mycket om Robert Pattinson - inga klagomål här  :D.

Men nu måste jag säga god natt till bloggen. För jag somnade och vaknade nyss, så jag han lägga in lite on Rob. Men jag måste plugga innan jag går och sover (igen). Jag vill verkligen inte, för jag har lite mer Rob. Men det får jag tyvärr ta imorgon.


Hoppas att alla njuter av Rob dagen :D


Hoppas att alla kolla in imorgon för mera Rob.


God natt alla :D


Lite Robert Pattinson bilder från idag.

(Bara några styckna från 1000 bilder av Rob som jag la upp idag)


         

Av Twiiliight - 1 mars 2010 21:55

Här är en ny intervju med Robert Pattinson från inspelningsplatsen av Remember Me och bakom-scen matrial.

9 minuters intervju av Rob...pratar...le..kör sin hand mellan hans hår!!


Det finns bakom-scen matrial som visar scener från filmen, så var berädd på lite spoilers!!!




Av Twiiliight - 1 mars 2010 21:43

De korta svaret till den frågan -- Nej!


Marc Malkin från E!Online  pratade med Oscars producenten Adam Shankman om Pattinson, om han skulle bli inbjuden till Oscars som både Kristen Stewart och Taylor Lautner blev inbjuden till att presentera.



"Jag tror att Pattinson samhälle kommer gå galen" berättar Oscars producenten Adam Shankman till oss igår på Vanity Fairs Feed Foundation and Hungry in America Projekt event. "Allt jag vill säga är, han är inte ledig!".

Ja, Pattinson är just nu i New York City för att promota hans nya romantiska drama Remember Me men..

Rob måste ta en jet-flygplan tillbaka till Europa (England) för att fortsätta filma in Bel Ami.

"Det är inte som vi avvisade honom," säger Shankman för att försäkra oss. "Det var inte som vi sa nej till honom. Vi frågade honom om han ville vara med i showen. Vi försökte verkligen, verkligen att han han där. Vi försökte att få Summit att flyga han in för en dag, men tillslut blev det för mycket."

Jag tror att fansen förstår att Rob är extremt upptagens just nu! Han kan inte komma på varje event, award show, etc. Det kommer faktisk att bli trevligt att se Kristen och Taylor på Oscars galan.

Av Twiiliight - 1 mars 2010 21:38

Andrea Mineo från CNN hade en fantastisk chans att intervjua Robert Pattinson igår. Hon besökte Rob på Regency Hotel i New York (var Remember Me press kunket hände).

Här kommer lite från intervjun:

Du kan läsa hela här!




Yesterday I interviewed R. Patz (as his fans affectionately call him) at the Regency Hotel here in New York. He was wearing an army-green jacket, a plain white-T and jeans. What really stood out was his hair. It was sticking straight up on top. It seemed to me that he was unlike most actors with preening stylists in tow. I liked that.

They held me right before it was my turn to go into his room. I could overhear one of the girls on headset saying, “Where are Robert’s lattes? It’s been a while.” Soon a tray came up to the room with two metal pitchers.


When I walked into to the room they announced my name and that I was with CNN. Pattinson stood up to shake my hand. This rarely happens at press junkets. Journalists are ushered in and out interview rooms like a revolving door – no one gets up.


I thought Robert looked a little pale,

perhaps that’s what was making his green eyes seem so green. He was easy to talk to and relaxed, although through most of the interview his hands were moving. At times they were in his hair – now I understood why it was standing up seemingly on its own. He might have seemed a little sloppy, with his unruly hair and his slouchy T-shirt, but perhaps that is what made him more endearing.

Av Twiiliight - 1 mars 2010 21:34

PopSugarRush har en ny video med Robert Pattinson med fans, innan och efter hans intervju på Today Show!

Rob såh till att efter han var färdig med sin intervju, att han skulle komma tillbaka ut för att signera autografer och posa för foto. :D

Så sööt.


Av Twiiliight - 1 mars 2010 18:14

Ny/gamla bilder på New Moon-er Kristen Stewart från Sundance Film Festival i 2008.

Kristen var på festivalen för att promota hennes film The Yellow Handkerchief.


Flera bilder kan du se här!


   

Av Twiiliight - 1 mars 2010 17:53

Nya bilder på Robert Pattinson från denna morgonen lämna Today Show efter sin intervju.

Om du missade klippet och stillbilderna så kan du trycka på det som är understrukit.


Flera bilder kan du se på SocialiteLife.com


       


Av Twiiliight - 1 mars 2010 17:43

Jag la innan bilder på Robert Pattinson från hans Rememeber Me press junket med tagar. Och de tagarna störde mig, de förstörde bilden tyckte jag MEN nu har jag samma bilde fast i HQ och UTAN tagar :D

Denna dagen kommer vara en Robert ¨Fantastisk¨Pattinson dag :D


Flera snygga bilder på Rob kan du se här!


         

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards