Twiiliight

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Twiiliight - 8 mars 2010 22:48

Heejheej alla..

Nu ska jag sova. Idag har det varit en Oscars dag. :D Jag vill bara skriva igen hah, att Kristen Stewart såg jättefin ut i sin marinblå klänning.


Sov gott alla, :D

Av Twiiliight - 8 mars 2010 22:24

Innan idag la jag upp en jättesöt bild på Kristen Stewart och hennes pappa John Stewart kramas på röda mattan på Oscars galan igår den 7:e Mars. Jag skrev att jag önskade att det fanns en bild på de fast på nära håll.

Men jag har faktisk letat efter bilder på de i nära håll. Och jag hittade :)

Okey, kanske inte när de kramas, men ändå är de söta!


Så söta de är :)


   

Av Twiiliight - 8 mars 2010 21:06

Nya bilder på Eclipse vampyren Robert Pattinson (aka Edward Cullen) på inspelningsplatsen av Bel Ami från i lördags.


Jag vet inte om er, men jag gillar Bel Ami Rob.


   

Av Twiiliight - 8 mars 2010 21:03

Kolla in dessa fantastiska bilder på Jackson Rathbone från 2011 The Last Airbender kalender. Jackson spelar rollen som Sokka i filmen, vilket kommer till biograferna den 2:a Juli 2010.


Hello Mr.May :D


 

Av Twiiliight - 8 mars 2010 19:14

Fotografen Tyler Shields postade ett nytt foto på Anna Kendrick på hans hemsida för Oscars igår.

Jag älskar detta fotot! :D


 

Av Twiiliight - 8 mars 2010 19:09

Flera bilder på Eclipse co-stjärnorna Kristen Stewart & Taylor Lautner på Vanity Fair efter fest igår kväll, i firande av Oscars.


Väldigt söta bilder på Taylor och Kristen! De fick mig faktisk att gå awwwwwwww :D


Nästa gång kanske Kristen bör ta med sif flipp flops om hon inte vill ha på sig sina högklackar mer. Det är smutsiga fötter :D hah


                 

Av Twiiliight - 8 mars 2010 19:05

MTV’s Hollywood Crush har satte ihop en lista på mode hitar och missar från 82:a Annual Academy Awards. Både Eclipse co-stjärnorna Anna Kendrick och Kristen Stewart var på hitar.


 

We weren’t as surprised by our love for Anna Kendrick’s romantic Elie Saab gown though. Anna has always been one of our red carpet favorites and the Oscars were no different. We loved the color of the dress, the draping, slit and of course makeup.

Anna’s “New Moon” co-star Kristen Stewart also wore a dark color, midnight blue, and while we haven’t always loved Kristen’s style, we couldn’t stop gushing over her fabulous Oscars look. The black strapless Monique Lhuillier dress looked great on Kristen and we thought the decision to go with a classic up-do was totally on point. Our one gripe? We would have loved to see more bling. But we won’t hold that against her, especially since she did such a good job of holding her posture for the pictures!

In regards to Kristen’s bling. Her ears are not pierced. Unless she wanted to wear clip ons, earrings were out of the question! She did have a very dainty bracelet on. I think the lack of jewelry kept Kristen true to who she is. Her look, in my opinion, was flawless.

Anna always looks smashing. She truly owns any red carpet she is on! Another flawless look.

Av Twiiliight - 8 mars 2010 19:03

Här är några foto på Kristen Stewart anlända på Vanity Fair Oscar Party. 

Jag älskar hennes aniskte :D


       

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards