Twiiliight

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Twiiliight - 6 mars 2010 23:31

Heejheej alla :)


Nu ska jag säga godnatt till bloggen. Jag håller på att titta på en film, så jag ska nog sova efter det. Jag har typ bara tittat på film hela dagen så :)


Jag hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg.

Sov gott alla :)

Av Twiiliight - 6 mars 2010 22:23

Kellan Lutz anlände i Carolina, Puerto Rico Fredagen den 5:e Mars för att delta i Roselyn Sanchez Trekamp for Life i support av San Jorge Children’s Foundation and the Casa Cuna of San Juan.



Andra kändisar som deltar i denna eventen är Nick Lachey & Vanessa Minillo.


Vilken fantastisk kille Kellan är. Jag bara längtar till att se fotona på Kellan från trekampen.


   

Av Twiiliight - 6 mars 2010 22:18

Flera foto på Robert Pattinson i kostym på inspelnings seten av Bel Ami.

OME, mitt hjärta smällter när man får se han i närahåll.


     

Av Twiiliight - 6 mars 2010 19:34

Nya bilder på Eclipse vampyr hunken Robert Pattinson (aka Edward Cullen) på inspelningsplatsen av hans nya film Bel Ami.

Innan idag la jag upp andra bilder på Rob från setten av Bel Ami. Men nu har jag bilder från idag. Okey han har samma kläder, men olika koppar med te :D

Jag vill se filmen :D


       

Av Twiiliight - 6 mars 2010 17:13

Sexig ny/gammal bild på Eclipse vargen Alex Meraz (aka Paul).

Hello Mr.Meraz!!Det var längesen man fick höra av honom..tror ni att Mrs kan hålla han instängd? :D


 

Av Twiiliight - 6 mars 2010 17:00

Nya bilder på Gil Birmingham, Chaske Spencer, Kiowa Gordon från Res 2010 förra månaden. Res 2010s uppdrag är att utveckla Amerikan Indian ekonomi självtillräcklighet genom affär egenskap. Du kan få mera info här.


Här kommer några bilder:

P.s Gil verkar ha de bra i sängen!


             

Av Twiiliight - 6 mars 2010 14:51

PopSugar letar på om Anna Kendrick kanvara en "It" girk på Oscars...

Jag tror att Anna gör bra. Jag vet att hon kommer se jättevacker ut imorgon på Oscars.

Vi håller fingrarna för dig Anna! :D


Av Twiiliight - 6 mars 2010 14:47

E!News har en kort intervju med Robert Pattinson och hans Remember Me co-spelare Emilie de Ravin och Pierce Brosnan.

Temat av intervjun....DUSCH SCENEN!! :D


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards