Twiiliight

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Twiiliight - 5 mars 2010 19:15

Den absoluta fantastiska bilden på Kristen Stewart från Elle Style Awards.

VI VILL HA MERA :D


 

Av Twiiliight - 5 mars 2010 18:00

VH1 intervjuade Robert Pattinson på röda mattan på Remember Me premiären.  
Älskar den.
Tufft beslut mellan Tyler&Edward. Hmmm.... jag väljer.....ROB!! :D

Av Twiiliight - 5 mars 2010 17:00

Söt ny video på Robert Pattinson ta tid med fans till att signeraa autografer utanför The Daily Show. Robert hade tt leende på läpparna när han posade för bilderna, och han frågade ett fan hur man korrekt stavar hennes namn.

Så gulligt :D


Av Twiiliight - 5 mars 2010 16:26

Heejheej alla :)


Jag måste erkänna en sak, snart så ska jag till min bästa kompis, vi ska fira hennes födelsedag (som vi också gjorde förra veckan) med ett par kompisar. Och jag kommer hem vid 12 tiden i natt, så jag kommer inte kunna blogga. Men det som jag vill erkänna är att jag har lagt ett par inlägg så de kommer i framtiden :D.

Haha, inget som jag bruka göra menmen :D


Ha en bra fredags natt alla. Hörs imorgon

Av Twiiliight - 5 mars 2010 16:19

Nya bilder på Eclipse cospelarna Robert Pattinson och Kristen Stewart på Remember Me efter festen!

Robs underbara mamma, och hans två systra, plus andra familjemedlemmar var där  med :)

Alla verka ha det bra :D


       

Av Twiiliight - 5 mars 2010 16:09

Här är den nya drama trailer för The Runaways!

Längtar till filmen :D


Här är några bilder från trailern:
       
Av Twiiliight - 5 mars 2010 15:57

 

Fandango har en exklusiv sista poster på The Runaways.


Rock and Rollers & K-Stew fans! Below is the exclusive debut of the final poster for The Runaways, featuring Kristen Stewart and Dakota Fanning as rock and roll icons Joan Jett and Cherie Currie during their formative years in ’70s rock band The Runaways. We’ve actually seen this image before as a previously released still, but, what the heck, it definitely holds up as a poster image of two young, tough and no-bull rocker girls. The film’s already been well received at this year’s Sundance Film Fest…everyone else will be able to see it in limited release on March 19th, and in wide release on April 9th. What do you think? Game to see K-Stew flex her acting chops in a role that’s pretty far removed from Twilight?

Av Twiiliight - 5 mars 2010 15:52

Här är nya intervjuer med Robert Pattinson och Emilie de Ravin med MTV’s Rough Cut under Remember Me press junket förra veckan.


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards