Twiiliight

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Twiiliight - 10 mars 2010 22:54

Heejheej alla, nu ska jag lägga mig. :)


Hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg. Jag vet att jag är..

Ni som har missat, kan gå lite längre ner och titta på 10 sekunder Eclipse Trailer teaser. Imorgon ska en 90 sekunder komma :D Så hoppas att ni tittar in imorgon.


Sov gott alla :D

Av Twiiliight - 10 mars 2010 21:30

Idag fyller Edi Gathegi år.

Han spelar Laurent i Twilight, och New Moon.

Ett stort grattis :D


 

Av Twiiliight - 10 mars 2010 20:06

Här är två nya New Moon TV spots.

De är jättebra!!! :D


Av Twiiliight - 10 mars 2010 20:03

Trailer Addict har en bonus om New MoonDVD & Blu-Ray, bakom-scen om the scor - låten, som varenda Twilight film har.

Som ex. Bellas Lullaby :D



Av Twiiliight - 10 mars 2010 20:00

Jag skrev innan att The Runaways Joan Jett kommer vara på The Tonight Show with Jay Leno!

I intervjuen pratar Joan snabbt om Kristen Stewart, och hur imponerad hon var på att Kristen klippte sitt hår för rollen.

Joan ser cool ut! :D


Av Twiiliight - 10 mars 2010 18:03

OME (Oh My Edward)..dessa är de mest fantastiska, snygga, sexigaste bilderna nånsin på Robert Pattinson!. Dessa outtakes är från hans Another Man och GQ photoshoot. Jag kommer säkert få en hjärtattack på grund av dessa bilderna.


Jag vet jag har sagt detta många gånger innan men jag tycker att rökning är ganska dåligt, men jag bryr mig inte när Rob röker. Han ser snygg ut med en cigg i munnen, men det bertyder fortfarande inte att rökning är bra!


Om jag fick välja vilken bild som är bäst så hade jag sagt...ALLA!!


I   ROB!


           


Av Twiiliight - 10 mars 2010 17:47

Kellan Lutz aka Emmett Cullen i the Twilight Saga märker inte de tusentals kvinnorna som trånar efter honom, men den 24-åringa skådespelaren säger, att det är inte skönhet han är inne till.

 

“I’m more attracted to who they (potential partners) are to be honest,” Lutz told Cosmopolitan. “That gets you through the door, seeing the face and being attracted to someone, but I don’t know for you guys, but I usually don’t see everything else until later on. The face is what draws you in, and then you learn who they are. It’s steps. It really doesn’t matter.”

The actor went on to reveal the wildest things that Twilight fans have done to attract his attention.


“Fans are great,” he said. “The most crazy thing is when they rush you or try and tackle you. I don’t mind giving them hugs, but I’m a big guy, and when you see it in their face like they’re going to tackle you like a linebacker, it’s like ‘Hey, hey, security… watch out with this one’.

“But no, fans have been great. Some bring handcuffs. One literally yanked them out and wanted to take me home. That would’ve been fun, I think.”

Av Twiiliight - 10 mars 2010 16:37

ÄNTLIGEN!! Vad har vi väntat på så länge är här! Vår första Twilight Saga - Eclipse trailer - den är bara 10 sekunder lång, det är därför det kallas för teaser :D



Jag hoppade av glädje när jag såg denna!! :D

Glöm inte imorgon kommer en 90 sekunder full Eclipse trailer :D

I’m going to fight for you until your heart stops beating



Om ni inte nöjer er med klippet så kan ni titta på bilderna från teasern som Eclipsemovie.org har fixat! :D



               

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards