Twiiliight

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Twiiliight - 27 mars 2010 19:09

Heejheej alla!


 

Som ni se så har jag börjat blogga nu, av dagen då!

Jag var i Malmö! Och jag såg CHARLIE BEWLEY!!!!!!!!


När jag och min bästa kompis Mimmi kom fram vid 2 tiden, så var han inte där. Han tog foto, med de som ville. Så jag och hon satt och väntade, och väntade, sen såg vi han!!! :D


Jag var så glad att jag rusade till kön. Charlie var jättefin och jättesnäll!

Jag tog ett foto med han (som Demetri) och Alice. Han frågade mig hur jag mådde, var jag kom i från? Och jag berättade, sen frågade han mig om det är nått speciellt han skulle skriva, och jag sa vad som helst! :D Sen så frågade han mig vilken bok var min favorit, och jag sa Breaking Dawn, för det är de!! :D


Sen gick jag därrifrån, men jag ville fortsätta prata med han. Så efter ett tag när kön inte var lika stor gick jag fram helt nervös. Jag frågade, How does it feel to be famous?


Och han svarade, Väl, jag är inte så känd.

Jag sa, visst är du det. Och sen frågade jag om paparazzin.

Charlie: Jag har inte så många som är efter mig, som Taylor eller Rob.


Och när han sa det, hade han sitt fina hår, och sina söta ögon.

Jag frågade också om inspelingsplatsen av New Moon.


Han berättade om att filma i Italien. Att det fanns 5000 fans som var som statister, och det var INSANE!!.


Jag berättade om min blogg, och så skrev jag vad bloggen heter, och jag skriver inte världens bästa, och så sa jag det till honom, han bara, Yeah, its awful. Och så svarade jag, Thanks! :D


Sen pratade vi om Twitter, jag gav han min twitter-sida.


Sen sa jag till honom, att jag skrev om honom när han sprang i en tävling för Haiti, han blev lite chockad, och så sa han att han sprang ungefär 18 mile. :D


Jag sa till honom att jag kom bara för att träffa han, och jag hade längtat jättelänge, sen frågade han mig om jag skulle komma imorgon?

Men jag kan inte tyvärr :(


Efter ett tag var jag tvungen att gå, och så skakade vi hand. Jag kunde inte ens andas då.:D


Charlie är jättesnäll, han är jättetrevlig. Han ser bra ut me :)

Jag är sååååååå glad att jag fick träffa han.


Okey, man kanske inte fattar allt som jag skrev, det är för jag är fortfarande glad över att se han!! Ni kanske förstår nått iallafall!! :D


Jag har foto, och autograf:D Men jag hittar inte kablen till kameran, men på måndag kommer jag få bilderna på datan, och en scanbild på autografern. Jag har ett foto med mig och  Charlie :D


Thanks Charlie for today, I hope you will enjoy your stay here in Sweden.

Hope to see you in Twitter! :D


     

Av Twiiliight - 27 mars 2010 19:07

Här är några nya fantastiska scenbilder från inspelningsplatsen av Eclipse!!

Jag längtar till ECLIPSE!!!!!!!!


     

Av Twiiliight - 27 mars 2010 19:02

Här är några nya stillbilder från The Runaways med Kristen Stewart&Dakota Fanning. The Runaways kommer nu till ett par biografer nu och världen runt den 9:e April.


Här är lite kritik som har blivit sagd om THE RUNAWAYS:

A. O. Scott from New York Times says about THE RUNAWAYS:  ”Rock ‘n’ roll fans of every gender and generation will identify with this.” 

Thelma Adams from US Weekly praises THE RUNAWAYS saying: “This is an anthem to those young women who wouldn’t take no for an answer”


A.O Scott and Michael Phillips from AT THE MOVIES want you to know one thing about THE RUNAWAYS: “See it!”


Jan Wahl from KCBS AM/FM calls THE RUNAWAYS:  “smart, sexy, feisty, tough” He continues: “I love Rock n Roll and I love this Movie!

Jag kommer se The Runaways!! :D


Vilka fantastiska bilder!! :D

                

Av Twiiliight - 27 mars 2010 18:58

Här är några bakom scen bilder av Shift The Power PSA.

Jag har visat er innan, denna videon, men här kommer den igen :D


Twilight Cast Members Shift The Power PSA | Julia Jones from Video Army on Vimeo.


                   

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards