Twiiliight

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Twiiliight - 3 maj 2010 22:17

Heejheej alla.


Nu ska jag sova. Imorgon ska jag till tandläkaren för att ta röntgen för mina tänder! Så jag missar skola på morgonen.

Idag har jag haft en okey dag.


Men jag hoppas att alla är nöjd med dagens inlägg.


Sov gott alla kramar Twiiliight! :D

Av Twiiliight - 3 maj 2010 21:29


Jag la upp i slutet av Januari Fame: Robert Pattinson serie boken av Bluewater Production. Nu har MTV en exklusiv förtitt på den färdiga boken, med en ny frmasida!

Fame Robert Pattinson kan man köpa den 26:e Maj!


Hitting shelves at the end of May, “Fame: Robert Pattinson” is the latest in Bluewater Productions’ popular line of bio-comics. The 32-page comic promises to “trace Pattinson’s career from his first performance in Tess of the D’Urbervilles at London’s Barnes Theatre to his star turn in the Twilight movies,” and features a script by Kim Sherman and interior art by Nathaniel Ooten.

“Fame: Robert Pattinson” hits shelves May 26, but Bluewater has advised calling comic shops ahead of time to order your copy. It will also be available for order on Amazon.com.



            



Av Twiiliight - 3 maj 2010 19:57

Anna Kendrick var på White House Correspondents’ Association Dinner och WHCA Bloomberg/Vanity Fair Afterparty där hon tog foto med Rosario Dawson & Mathew Morrison.


Anna ser så vacker ut i den vackra klänningen!!


     

Av Twiiliight - 3 maj 2010 16:42

Kiowa Gordon var nyligen med i en photoshoot med Mihio Manus för 21st Century Skins Calendar.


De var snygga solglasögon!! :D


 

Av Twiiliight - 3 maj 2010 16:38

Vi alla har sett bilderna under filmandet av Bel Ami, med Robert Pattinson.

Men här är den officiella stillbilden på Robert som Georges Duroy  Och Uma Thurman som Madeleine Forestier!!!


Ge oss mer!!!


    

Av Twiiliight - 3 maj 2010 15:54

Igår la jag upp bilder på Robert Pattinson (aka Edward) och taylor Lautner (aka Jacob Black) anlända i LAX flygplats efter har filmat om de vissa scener i Eclipse.
Medan de åkte till L.A åkte Kristen Stewart till New York City för 2010 Costume Institute Gala som är idag!!

         

Av Twiiliight - 3 maj 2010 15:50

Här är en stillbild på Kellan Lutz (aka Emmett) från hans nya film A Nightmare on Elm Street!


Även så som han ser ut på bilden (trött) är han fortfarande snygg ut! :D


 

Av Twiiliight - 3 maj 2010 15:44

Här är två "målningar" från en artist heter ~Grafiquero.

Jag älskar dessa "målningar" eller bilder.

De är roliga, och de har min favorit scen i Eclipse - tält scenen!! :D


Du kan se alla bilder som Grafiquero har gjort här!


   

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards