Twiiliight

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Twiiliight - 13 maj 2010 23:41

Heejheej alla.


Nu tror jag att jag ska säga godnatt till bloggen!

Jag har egentligen mycket mer som jag vill blogga men jag sparar det till imorgon! :D


STORT GRATTIS (igen) TILL ROBERT PAATINSONS 14:E FÖDELSEDAG IDAG!

HÄR kan ni se bilderna och bild showen som jag gjorde till Rob!


Jag hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg.


Nu på kvällen har jag lagt ut många klipp från Oprah! Hela intervjun och nya Eclipse scener, med Volturi!! Måste ni se! Och bråk mellan Edward och Jacob för han kysste Bella!!


MISSA INTE DET!!


Idag la jag också ut resten av låtarna som kommer vara med på Eclipse soundtrack! :D



Sov gott alla! :D

Av Twiiliight - 13 maj 2010 22:52

Här är en ny fantastisk Eclipse banner som är hittad på iTunes!!


Det finns inga ord!! Jag är fortfarande stum efter alla nya Eclipse scener och intervju från Oprah!! :D


   

Av Twiiliight - 13 maj 2010 22:33

En annan ny fantastisk Eclipse scen från Oprah! De flesta scenerna i videon har vi sett i trailern. Men i början visar videon mera Edward/Bella/Jacob som vi inte har sett! Så ni som vill vara spoiler free bör inte titta på denna videon!!


Varning, de som vill vara spoiler free bör inte titta! Men det är ett såååå bra klipp. Men så ni vet :D


Av Twiiliight - 13 maj 2010 22:28

OME OME OME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Här är ett fantastisk klipp på Edward Cullen blir galen när han få reda på att Jacob Black kysste Bella!!

Inte bästa klippet, asså kvaliten, men det går ändå att se!! Jag har nog sett den 1000 gånger, om och om igen!!


Fine, but she will !




Av Twiiliight - 13 maj 2010 22:19

Som ni alla vet så var Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner & Dakota Fanning på Oprah Winfrey show, och här är fulla video från deras framträdde på Oprah Show!! :D


Vilken bra dag asså, :D


Part 1 


Part 2


Part 3


Part 4


Part 5

Av Twiiliight - 13 maj 2010 22:13

Här är en video på Robert Pattinson, Kristen Stewart och Taylor Lautner bakom-scen på Oprah Winfrey Show!


Stillbilder har ni under!!




                       

Flera stillbilder kan ni se här!

Av Twiiliight - 13 maj 2010 22:09

OM---Volturi!! Här är ett JÄTTTTTTTTEBRA nytt klipp på Volturi med Dakota Fanning (aka Jane), Daniel Cudmore (aka Felix), Charlie Bewley (aka Demetri) och Cameron Bright (aka Alec) när de tittar de nyfödda och pratar vad de ska göra. Jane och Felix har ett littet snack!!!!! OM---Volturi!!!!!!


 

Av Twiiliight - 13 maj 2010 22:00

Jag visade er innan Twilight inspirerade kläder från Nordstorm som du kan läsa här och här!

Nu har MTV’s Hollywood Crush en annan försmak på den nya linjen!


     

“Team Cullen” hoody in heather gray ($52), which feels oh-so-soft — you know the feeling when you just take something out of the dryer? Yes, it is that warm!

If you are very feminine, you will love the plaid dress with lace hem detail ($52). Both the criss-cross shoulder straps and the bustline screams I am stylish. While this could be a bit too feminine for Bella, we could totally see Alice rocking it!

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards