Twiiliight

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Twiiliight - 20 maj 2010 23:41

Heejheej alla..


Idag har det varit ett riktigt skönt väder. Jag och mina kompisar satt ute och solade i skolan. Sen när jag kom tänkte jag sätta mig på baksidan och sola och blogga och det gjorde, i allfall i ett par inlägg sen så började jag höra åska...och jag hatar åska. Så jag gick in med datan och sen började åska jättemycket.


Men annars var det en fin dag, hoppas så imorgon med :D


Jag hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg. Sov gott alla!!

Kramar Twiiliight :D


Missa inte de stillbilderna som jag la upp från Muse låt.


Av Twiiliight - 20 maj 2010 22:02

Här är stillbilder från Muse låt på Eclipse soundtrack som heter Neutron Star Collision (Love Is Forever)!! Men tyvärr kan man inte lägga upp videon än och Youtube klipp går inte, men på den brittiska MTV kan du se videon, HÄR kan du trycka för att se videon!!


Här är några stillbilder - resten kan ni se här!
 
                                                        
   

Av Twiiliight - 20 maj 2010 21:08

Här är ett nytt Eclipse TV Spot som heter - He Moves, You Move!

Idetta klippet får man se Bellas mamma :D


Av Twiiliight - 20 maj 2010 17:02

Peter Facinelli (aka Dr. Carlisle Cullen)  var i 2010 Alexs Leonade Stand Foundation PSA.  Peter är en aktiv stöttare för Alexs Lemonade Stand Foundation. För att veta mer om hur du kan hjälpa, kan du gå till Alexslemonade.org!


Naaw, vad snällt av Peter för att han hjälper till!! Alex är så söt!


Av Twiiliight - 20 maj 2010 16:52

Den vackra Nikki Reed (aka Rosalie  Hale) pratade om de många New Moon nomineringarna från den uppkommande MTV Movie Awards. Nikki blev också frågad om de skådespelarna som kanske inte kommer tillbaka för den sista filmen, men nikki svarade professionellt!


Är det Paul Wesley (aka Stefan Salvatore, från Vampire Diaries) som vi ser lite snabbt av? :D


Av Twiiliight - 20 maj 2010 16:39

Här är en NY Eclipse poster/banner med Xavier Samuel (aka Riley) med de nyfödda komma ut ur vattnet!!! :D


OMR-iley!!!:D


 

Av Twiiliight - 20 maj 2010 16:36

Här är nya snygga bilder på Xavier Samuel (aka Riley) från Yahoo Movies!!


Snart får vi se han i Eclipse!! :D


        

Av Twiiliight - 20 maj 2010 16:33

Här är en ny fantastisk bild på Robert Pattinson, Kristen Stewart, & Taylor Lautner från deras Entertainment Weekly photoshoot från förra året!!


Av alla bilder som vi har sett är denna min favorit!!


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards