Twiiliight

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Twiiliight - 9 maj 2010 22:44

Heejheej alla :)


Idag har det varit lungt på bloggen..men inte för mig. Först så har jag tränat och skadat handen, stort blåmärke på min handflata..hoppas att inget är brutit! Sen har jag jobbat med mit hemkundskap arbete..det är ganska jobbigt...man ska plannera att flytta hemifrån, tur så har jag ett par år på mig :D


Men nu ska jag säga godnatt till bloggen, jag hoppas att alla har haft en underbar söndag!


Sov gott alla! :D

Av Twiiliight - 9 maj 2010 20:19


På den ena bilden bär Rob på en grön/svart väska när han och Kristen anlände i LAX  och på den andra bilden är på Kristen med troligtvis samma väska fast när hon anlände i Chicago!!


Så bär Rob Kristen väska eller ?


 

Av Twiiliight - 9 maj 2010 20:14

Här har jag hittat världens sötaste bild på Dakota Fanning (aka Jane)!!

Hur söt är inte denna bilden? Vilka vackra blå ögon Dakota har!


Sötaste dock-ansikte jag nånsin har sett ;)


 

Av Twiiliight - 9 maj 2010 20:05

Den 5:e Maj gav Oprah ut nya Eclipse posters!!

Wow gillar verkligen postern, jag skulle vilja ha den på min Twilightvägg !!

Jag älskar citatet: The Time To Choose Is Comming !


 

Av Twiiliight - 9 maj 2010 19:57

Den 8:e Maj var Charlie Bewley (aka Demetri) på den 17:e FEL Revlon Run/Walk woman!!

Jag tycker att det är härligt av Charlie att göra såhär!! :D


     

Av Twiiliight - 9 maj 2010 11:25

Den brasilianska reportern Mayra Dias Gomes tweetade en bild på sig själv och Taylor Lautner i en följande intervju för Eclipse!


Stackars tjej ville bara dela med sig en bild med Taylor till oss fans men sens bilen har hon blivit kallad många namn så hon tweetade så här-


 ‘ Oh no, it’s happening again. Taylor Lautner fans, I am married and have no intentions with your beloved. I just did an interview. Thanks; I totally get you guys being so in love with him, but please don’t make up any crazy stories about me.’


 

Av Twiiliight - 9 maj 2010 11:23

Här är flera underbara bilder på Kristen Stewart från hennes Elle magazine photoshoot!


 

Av Twiiliight - 9 maj 2010 11:18

 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards