Twiiliight

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Twiiliight - 22 maj 2010 22:57

Heejheej alla :)


Idag har det varit en bra lördag, Min bästa kompis sov över hos mig så det var hon som väckte mig i morse :D sEn har det varit ett skönt väder så jag gick och solade på baksidan i ett par timmar, (jag somnade för det mesta av tiden :D ).


Jag hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg! Sov gott alla :D

Av Twiiliight - 22 maj 2010 22:48

Här är lite glada nyheter till alla Twilight lovers! Eclipse kommer att ha en midnattsvisning av Eclipse :D


 Så här skrevTwilightsweden:


Mellan den 29-30 juni ordnar SF Bio och Nordisk Film TWILIGHT MOVIE NIGHT, en maratonvisning av TWILIGHT och NEW MOON som avslutas med den allra första publika visningen av ECLIPSE.


TWILIGHT MOVIE NIGHT är ett unikt tillfälle att se de två första filmerna i Twilight-serien på bio igen samt dessutom se den nya filmen THE TWILIGHT SAGA: ECLIPSE på en exklusiv smygpremiär.


Biljetterna till TWILIGHT MOVIE NIGHT släpps den 2 juni.

TWILIGHT MOVIE NIGHT äger rum i följande städer den 29-30 juni:


- Gävle


- Göteborg (Filmstaden Bergakungen, Biopalatset)


- Helsingborg


- Jönköping


- Karlstad


- Linköping


- Luleå


- Lund


- Malmö


- Norrköping


- Stockholm (Filmstaden Heron, Rigoletto, Filmstaden Söder, Filmstaden Vällingby,

Filmstaden Camera, Filmstaden Grand på Lidingö, Filmstaden Sickla, Filmstaden Kista, Saga)


- Sundsvall


- Umeå


- Uppsala


- Västerås


- Växjö


- Örebro


THE TWILIGHT SAGA: ECLIPSE har biopremiär över hela landet den 30 juni.


Jag hoppas att alla är lika glada som jag är!!

Av Twiiliight - 22 maj 2010 21:05

PEOPLE Magazine har en Eclipse tidning som kommer ut i juni.

Det kommer säkert inte stå mycket nytt i tidningen men för alla bilder så är den köpvärdig!!! :D

Pressbyrån kan man säkert hitta tidningen, men annars kan du gå in på deras internet-sajt, så håll utkik där! Här kan du trycka för att komma till internetsajten!


P.s:

(People Magazine sägs inte vara en pålitlig tidning)


Här kommer 24 bilder...


enjoy!! :D


                                               

Av Twiiliight - 22 maj 2010 19:04

Här är Billy Burkes (aka Charlie, Bellas pappa) nya musik video Removed!  

Billys album Removed släppts den 22:a Juni!


Du kan få en grattis singel på hans officiella hemsida www.billyburke.net.

Hans underbara fru Pollyanna Rose, är med i videon.

Videon är filmad i Shreveport, Louisiana.


Jag laddade ner filmen få fort hans hemsida kom upp :D Riktig bra är den!! :D



Av Twiiliight - 22 maj 2010 15:33

Det var inte länge sen jag skrev att Kristen Stewart och Taylor Lautner kommer åka till Sydkorea för att promota Eclipse. Nu kommer de även åka till Australien den 31:e Maj! :D

 


Av Twiiliight - 22 maj 2010 15:11

Heejheej alla.


Igår bloggade jag inte så mycket för,

  1. Det var ett oväder igår, åska, så jag kund einte ha datan igång. Sen när jag kunde starta den igen så ville inte min data!
  2. Min bästa kompis kom till mig igår, så jag hann bara blogga lite. Sen gick vi ut, och jag kom inte hem förrän 01.00 eller något.

Så det är därför! Men jag hoppas att alla har haft en bra fredag :D

Av Twiiliight - 22 maj 2010 13:31

Igår skrev jag och la upp bilder på Robert Pattinson från hans nya film Water For Elephants.

  









Här har ni handlingen på svenska från adlibris.com -


Jacob Jankowski pratar sällan om
dem, men minnena lever
fortfarande
inuti hans nittioåriga kropp. Minnen av honom själv som en ung man, av
ödet kastad upp på ett skraltigt tåg som var hem åt Bröderna Benzinis
spektakulära cirkusshow. 

För Jacob var cirkusen både en räddning och en förbannelse. Han hamnade



där av en slump. Föräldralös och utfattig hade hans liv inget mål innan han
slungades med på detta udda tåg, och i början av den stora depressionen
var alla i denna tredjeklassens cirkus lyckliga över att ha ett jobb över
huvud taget.




Marlena, cirkusens prima ryttarinna, var där för att hon blev kär i fel man,

den stilige djurtränaren med ett grymt sinne. Och elefanten Rosie var där
som den nya attraktion- en som skulle rädda cirkusen. Men tyvärr hade
Rosie inget som attraherade, hon kunde inte ens dresseras. Banden som
växte mellan denna osannolika trio var vävda av kärlek och tillit, och var till
slut deras enda hopp om överlevnad.

Av Twiiliight - 22 maj 2010 13:10

Jag la upp innan Muse musik video som är på Eclipse soundtrack -  Neutron Star Collision (Love is Forever)!

Här är bakom scen om att göra videon med MUSE!!!!!!:D



Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards