Twiiliight

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Twiiliight - 11 maj 2010 23:05

Heejheej alla!


Nu ska jag säga godnatt till bloggen.

Idag var jag på sjukhuset - för min hand. Jag skadade den i söndags på träningen, så nu har jag fått ett stort blåmärke på halva min hand (bokstavligen), så jag har inte knappt kunna röra mitt lil-finger. Så jag röntgade handen idag, så tur så har jag ingen spricka eller nått, bara en stor svullen hand med stora blåmärke!


Idag har jag pluggat med, jag hade prov idag och ska ett imorgon, jag längtar verkligen till sommaren! :D


Men men nog med mina problem, jag hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg.


God natt!

Av Twiiliight - 11 maj 2010 22:01

Här är 3 ny/gamla bilder från New Moon!!

Det var länge sen jag såg nått från New Moon!!

Naaw, Bella och Jacob är sååååå söta! :D


     

Av Twiiliight - 11 maj 2010 21:53

Taylor Lautner blev fotograferad shoppa på Nike affären i Beverly Hills, CA den 10:e Maj,

Och han såg snygg, snygg ut!! :D


          

Av Twiiliight - 11 maj 2010 21:47

Ashley Greene (aka Alice Cullen) blev fotograferad, när hon självklart såg underbar ut, tog en cup of Joe från Starbucks i LA den 10:e Maj!


 

Av Twiiliight - 11 maj 2010 21:25

Enligt The Hollywood Reporter, det är en "möjlighet" lön diskussion mellan några av

cast medlemmarna för en "möjlighet" andra del av Breaking Dawn.


Jag har översatt en bit av artiklen!


Studion är nära att avsluta överenskommelse med Kristen Stewart, Robert Pattinson och Taylor Lautner, som kommer få stora löneförhöjdning för att åtevända till den femte boken av vampyr romans sagan. Och regissören Bill Condon har redan signerat till två "Breaking Dawn" filmer, som kommer filmas fram och tillbaka som kommer börja filma till hösten och släppts November 2011 och sommaren 2012.

 Men Summit har det svårt att stänga några affärer med de andra karaktärerna.

Affärerer med Peter Facinelli (som spelar Carlisle Cullen) och Billy Burke (Bellas pappa, Charlie Swan) är redan färdiga, men det berättas att skådespelerna som spelar Cullen barnen (speciellt Kellan Lutz och Ashley Greene) försökte få en tugga i de stora pengarna, som just nu är, studion bakom billion-dollarna franchise kan inte ge.

"Vi har en situation med en av dem är redo att slänga ut på gatan för att göra en poäng." säger en källa.



Kommer det blir nya skådespelare?



 

EXCLUSIVE: Summit Entertainment is working furiously to close the talent deals required to split Stephenie Meyer’s fourth “Twilight” novel into two films. But an unlikely roadblock is holding up an announcement — and could even lead to cast changes for the series’ final installment




Resten av artiklen kan du läsa här!  

Av Twiiliight - 11 maj 2010 16:58

Som jag lovader er igår kväll, Bella och Edward bilder!

blueabyss17404 @ på deviantart har UNDERBARA, fantastiska bilder med Twilight konst!

Resten av bilderna kan du se här!


     

Av Twiiliight - 11 maj 2010 16:55

Jag har visat ganska många olika Eclipse poster från olika länder.

Här är en Israelisk Eclipse poster!


Jag älskar hur bokstäverna är, !! :D


 

Av Twiiliight - 11 maj 2010 16:38

Ny/gammal bild på Eclipse vampyren Xavier Samuel (aka Riley) på inspelningsplatsen av hans film The Loved Ones tillbaka i 2009.


Jag hade aldrig trott att det var han om jag inte hade sett namnet! Jag tycker att han passar mer i kort hår! :D



 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards