Twiiliight

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Twiiliight - 15 maj 2010 22:30

Heejheej alla.


Som de flesta av er vet så har jag tävlat idag, jag kom 2:a!

För er som inte vet så tävlar jag taekwondo (samma sport som Ashley Greene gick innan på, men det fick jag reda på efter 2 år jag hade tränat).

Imorgon ska jag till Lomma igen, fast jag ska hjälpa till de i min klubb som ska tävla! Så imorgon kommer jag inte lägga några tidinställdainlägg. Så jag får blogga efter åt!


Hoppas att ni får en bra söndag..god natt alla!!

Kram Twiiliight!

Av Twiiliight - 15 maj 2010 20:22

Här är några nya fan made Eclipse posters!!

Den ena är på Victoria och den andra är på Riley med de nyfödda vampyrerna!!


Om jag fick välja min favorit så skulle det ha varit..BÅDA!!

Jag tycker att dessa båda borde vara officiella Eclipse poster för Riley och Victoria! :D


   

Av Twiiliight - 15 maj 2010 20:07

Här är två nta  bilder på Eclipse yngsta varg BooBoo Stewart (aka Seth Clerawater). Bilderna ör hittade på Officiella Twilight Site.


Vi vill ha flera Seth bilder!! :D





Så här står det på den texten på andra bilden:


Seth has always idolized Jacob, and he is thrilled to become a part of the pack. He's only 15 when he becomes a wolf, which happens around the same time that his sister does. Due to his age the rest of the pack often protects him from any real danger. In Eclipse, he is left with Edward and Bella in the mountains to serve as a key link during the battle - Edward reads his mind in order to know what's happening on the battlefield . This puts him in a key defensive position when Victoria and Riley discover their location.

Av Twiiliight - 15 maj 2010 19:40

Här är definitivt mina favorit bilder på Jackson Rathbone (aka Jasper Hale) från en okänd photoshoot. Bilderna är ny tagna och var släppta exklusivt på JacksonRathboneSource.org!


Bilderna är fantastiska, Jackson är snygg!!

         

Av Twiiliight - 15 maj 2010 19:30

Heejheej alla.


För någon timme sen kom jag hem från Lomma - tävlingen. Jag kom 2:a - silver.

Vi åkte 05.00 hemifrån och kom hem vid 18.00 Jag är riktig trött! Imorgon kommer det bli nästan samma.

Jag satte några inlägg på tidinställningslnlägg, massa bilder, stillbilder på Volturi och Jacob, Edward, Bella och Charlie! :D


Jag hoppas att alla har haft en bra lördag!

Nu kommer lite inlägg!

Av Twiiliight - 15 maj 2010 18:00

Här är stillbilder på Volturi från deras nya klipp från Eclipse som visades på Oprah!!!

Jag älskar detta klippet..speciellt Jane!!


Videon kan du se här!


Enjoy!


                                                                     

Av Twiiliight - 15 maj 2010 15:00

Här är stillbilder på Taylor Lautner (aka Jacob Black), Kristen Stewart (Aka Bella), Robert Pattinson (aka Edawrd) och Billy Burke (aka Charlie) från den nya scenen i Eclipse, när Edard och Jacob bråkar efter Jacob har kysst Bella!


Resten av bilderna kan du se här och videon kan du se här!


                                         

Av Twiiliight - 15 maj 2010 12:30

Nya bilder på Eclipse cast medlemmarna Ashley Greene (aka Alice Cullen), Nikki Reed (aka Rosalie Hale), Peter Facinelli (aka Carlisle Cullen), & Booboo Stewart (aka Seth Clearwater) på 12th Annual Young Hollywood Awards  som var i Ebell of LA den 13:e Maj


Nikki Reed vann award för Young Hollywood Superstar in the Making, medan  Ashley Greene vann award för att vara en Style Icon.


Grattis och alla såg fantastiska ut!! :D


Jag älskar bilden med Ashley och Nina Dobrev (som spelar Elena i Vampire Diaries) Så söt Nina är, Ashley med :D


                                     

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards