Twiiliight

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Twiiliight - 30 maj 2010 11:30

 

Heejheej alla!!


Nu har jag haft denna bloggen i ett par månader (snart ett år) så jag tänkte att det var  dax att ha en frågestund! :D

Ni kan fråga vad som helst om Twilight !

Ni vet att favorit ämnet på denna bloggen är Twilight ;)


Jag tänkte ha frågestunden öppen till på söndag den 30:e Maj! :)

Svaren får ni på måndag den 1:a Juni! :D Tyvärr så får ni veta då, jag kommer skriva ett långt inlägg med alla frågor! :D


Ni kan skriva på kommentarer eller på min hotmail: Twiiliightmejl@hotmail.com !! :D


Bilden är en gammal bild som jag har gjort innan :D


Jag undrar vilka frågor ni har!! :D

Av Twiiliight - 30 maj 2010 10:49

Kristen Stewart sågs på LAX flygplats (den 28:e Maj) och hon ser faktisk ut som Robert ;) Hon och Taylor Lautner är påväg mot Sydney, Austrailen för en Q&A på Luna Park för Eclipse promoting den 31:e Maj.


       


Av Twiiliight - 30 maj 2010 10:47

 

Av Twiiliight - 30 maj 2010 10:45

Did you ever think that maybe my number was up the first time, with the van, and that you’ve been interfering with fate?

- Bella Swan

Av Twiiliight - 30 maj 2010 00:32

Heejheej alla :D


Nu har jag tittat färdigt på Eurovision Contest 2010. De var bra bidrag iår.

Stort grattis till Lena från Tyskland som vann :D


Nu ska jag sova...Imorgon ska jag uväg med min familj, vi ska fira min morbror så jag kommer kanske inte kunna blogga. Jag ska se vad jag kan göra. Men då kan ni istället ställa frågor till mig. Imorgon är det sista dagen sen är frågestunden slut!! :D


Som ni vet ni kan fråga på svenska eller engelska, på kommentarer eller  på min hotmail: Twiiliightmejl@hotmail.com ! :D


Sov gott alla..ha en bra söndag! :D

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards