Twiiliight

Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Event på hovet för fans när Kristen Stewart& Taylor Lautner kommer till Stockholm!!

Av Twiiliight - 28 maj 2010 16:38

Heej alla. Alla vet ju att Kristen Stewart och Taylor Lautner kommer till Stockholm den 21 Juni. Och  jag skrev ju, så fort jag vet något kommer det hamna på bloggen. Så här skrev Twilightsweden.se! :



I det första pressmeddelandet från Nordisk Film bekräftades det att en presskonferens (inte för fansen) kommer att bli av. Nu däremot, nu kommer ni inte att bli besvikna.

Ett event för oss fans kommer nämligen att hållas på Hovet! *

Nytt pressmeddelande från Nordisk Film:

Stort Twilight Fan Event 21 juni i Stockholm med skådespelarna Kristen Stewart och Taylor Lautner.


Måndagen den 21 juni bjuds Twilight-fans in till ett stort event på Hovet i Stockholm i närvaro av skådespelarna Kristen Stewart (Bella) och Taylor Lautner (Jacob). De båda filmstjärnorna besöker Stockholm inför biopremiären av THE TWILIGHT SAGA: ECLIPSE, den tredje delen i The Twilight Saga. De tidigare filmerna Twilight och New Moon var båda stora publiksuccéer på bio i Sverige.


I samband med Stockholmsbesöket närvarar de på Twilight Fan Event på Hovet i Stockholm, där de kommer att medverka i en frågestund inför alla fans. På programmet står dessutom livemusik från filmerna och en första exklusiv visning av klipp från THE TWILIGHT SAGA: ECLIPSE.


Biljetterna till Twilight Fan Event är gratis och släpps torsdag den 3 juni klockan 08.00 på Filmstaden Sergel i Stockholm, Filmstaden Bergakungen i Göteborg och Filmstaden Storgatan i Malmö. Antalet platser är begränsat, max två biljetter per person. Åldersgräns 13 år.

De 150 första på Filmstaden Sergel och de 50 första på Filmstaden Bergakungen respektive Filmstaden Storgatan får 2 VIP-biljetter till parkett, närmast scenen.


I övriga landet genomförs utlottningar och tävlingar om Twilight Fan Event biljetter på Bioklubben samt tillsammans med samarbetspartners, mer information dyker upp på sf.se under respektive stad.

Twilight Fan Event är ett samarrangemang mellan Zap Events, Nordisk Film och SF Bio.


THE TWILIGHT SAGA: ECLIPSE kommer att få världspremiär den 30 juni!

Biljetterna till TWILIGHT MOVIE NIGHT 29 juni släpps onsdag den 2 juni.

* har ni förstått att detta är sant? Förstår ni att två av de största skådespelarna i Twilight-filmerna kommer hit till Sverige? Förstår ni att vi kommer att ha chansen att träffa våra största idoler?! För oss är detta fortfarande ofattbart, det är verkligen en dröm som gått i uppfyllelse.


UPPDATERING:

För att förtydliga, biljetterna är gratis och kommer att släppas i Stockholm, Göteborg och Malmö. Däremot kommer Bioklubben på SF att lotta ut biljetter. Så här står det på sf.se:

Eventet är gratis och öppet för de som fått biljett. Ett begränsat antal biljetter till eventet kommer att finnas på Filmstaden Sergel i Stockholm, Filmstaden Bergakungen i Göteborg och Filmstaden Storgatan i Malmö from kl 8:00 3 juni. Bioklubbsmedlemmar kan också tävla om biljetter till fan-eventet! Den 2 juni har Bioklubben en tävling med 600 biljetter i potten.

 
 
maryh

maryh

29 maj 2010 01:31

vet du hur länge de kommer vara i sverige, och vilka premiärer de ska gå på? kommer de gå på förhandsvisningarna elle nått??
:P

http://bluuejeans.blogg.se

 
Ingen bild

Alice

31 maj 2010 19:13

När kmr dom, 20/21?
Saken är ju den 21, men kmr dom tidigare...?

 
WimZy

WimZy

2 juni 2010 16:59

Alice, jag kan svara på din fråga ;D
Jag har läst på många ställen, men det står bara att de kommer 21:a ;). De kan dock komma tidigare utan att ge ut det till någon där det kan läcka ut till tidningar, hemsidor eller oss fans ;).
Hoppas det var svar på din fråga! XP

http://brunettwilmis.blogg.se

 
Vickan

Vickan

13 juni 2010 12:52

Hahahaha, jag har lyckats få biljett xD Jisses, ett HP-fans kommer bli omringad av twilight fans. :P

http://vikachus.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Twiiliight - 17 november 2012 22:57

I torsdags sa jag hejdå till Twilight saga. Breaking Dawn del 2 var så himla bra! Bill Condon gjorde ett fantastisk jobb, det blev ett perfekt avslut! Jag kan säga att vissa delar var bättre i boken och vissa delar var bättre i filmen! Skådespelarna ...

Av Twiiliight - 17 november 2012 22:15

RÖSTA på vilken film ni tyckte var bäst av Twilight saga

Av Twiiliight - 9 november 2012 00:06

Hejhej!    Jag hoppas att ni inte har missat Twilight veckan på 5:an. I tisdags var det Twilight, i onsdags var det New Moon och idag var det Eclipse. Jag saknade verkligen bloggen när jag såg på filmerna!  Så jag ville bara checka in och säga ...

Av Twiiliight - 18 oktober 2012 12:39

Wow, det var länge sen jag var här och skrev! Jag var inne på Posh24.se och såg en artikel om Twilight! Det går ett rykte att det kommer komma en uppföljare till Breaking Dawn!!    Från Posh24.se:     Hallå Twihards, vi har en RIKTIGT st...

Av Twiiliight - 13 juni 2012 11:30

Hejhej!    Det var länge sen jag var här och skrev. Det har gått ett långt tag sen jag sist bloggade om Twilight.  Nu när jag har börjat gymnasiet och gått ett år har jag insett att tiden inte räcker till. Om några dagar åker jag också utomland...

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards