Twiiliight

Alla inlägg under maj 2010

Av Twiiliight - 26 maj 2010 18:02

Här är ett klipp från Glee, där de nämnar Twilight!

Jag älskar när tjejerna har Team Edward  tröjor! :D


Av Twiiliight - 26 maj 2010 17:54

Igår la jag ut en snygg  bild på vår nya Eclipse vampyr Xavier Samuel (aka Riley) från Junis nummer av GQ Magazine! Nu har jag två nya bilder..och de är lika snygga som den förra :D


   

Av Twiiliight - 26 maj 2010 17:50

Nya bilder på  Eclipse ondskefulla vampyren Dakota Fanning (aka Jane) på den 11th Annual 5K Mattel Childrens Hospital UCLA Benefit, den 23:e Maj!!


Inte så ondskefull nu Jane ;)


       

Av Twiiliight - 26 maj 2010 17:42

Här är nya underbara bilder från  Instyle  med vargpakten som inkluderar Chaske Spencer, Alex Meraz, Julia Jones and Tinsel Korey.


   


Chaske Spencer :

Brooklyn-based Spencer admitted that he auditioned for “pretty much all of the [Quileute] roles” before finally being cast as pack leader Sam. “I looked in the book, and saw how big a part it was, and was like, ‘I’ll take it,’” he said. Korey’s character, Emily, is Sam’s fiancée: A Makah Indian, she’s actually not able to transition into a wolf. “She’s sort of the caretaker,” Korey noted, before adding that she doesn’t feel she missed out as a result of playing the only non-magical member of the pack. “I don’t feel any different from them. The wolf scenes are all CGI anyway!”


Ni kan läsa och se flera bilder på InStyle!

Av Twiiliight - 26 maj 2010 17:39

 

Av Twiiliight - 26 maj 2010 17:34

The scene kept cutting between the horrified face of the heroine, and the dead, emotionless face of her pursuer, back and forth as it closed the distance. And I realized which one resembled me the most.

- Bella Swan

Av Twiiliight - 25 maj 2010 22:36

Heejheej alla..Nu ska jag säga god natt till bloggen.


Jag hoppas att alla har haft det bra idag..jag har. Jag har ju varit borta med min klass + alla 8:or på min skola. Jag kom hem vid 17.00, så jag är ganska trött :)


Hoppas att alla har haft en bra tisdag, vi ses imorgonalla !


Sov gott! :D Kramar Twiiliight!

Av Twiiliight - 25 maj 2010 22:08

Scan bild på Kristen Stewart på omslaget av Elle Uk och hon se FANTATISK ut...

Jag måste lära mig nta ord för varje bild på Kristen skriver jag FANTATISK!! :D


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards